آیت‌الله اعرافی درگذشت آیت‌الله حکیم صمدی و حجت‌الاسلام راستگو را تسلیت گفت
کد خبر: 3936756
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹

آیت‌الله اعرافی درگذشت آیت‌الله حکیم صمدی و حجت‌الاسلام راستگو را تسلیت گفت

آیت‎الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت آیت‌الله حکیم صمدی و حجت‌الاسلام والمسلمین راستگو را تسلیت گفت. 

آیت‌الله اعرافی درگذشت آیت‌الله حکیم صمدی و حجت‌الاسلام راستگو را تسلیت گفتبه گزارش ایکنا، آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه در پیام‌های جداگانه‌ای، درگذشت آیت‌الله حکیم صمدی و حجت‌الاسلام والمسلمین راستگو را تسلیت گفت.
 
متن پیام‌ تسلیت وی به مناسبت ارتحال آیت‌الله حکیم صمدی به شرح زیر است:
 
انا لله و انا الیه راجعون
 
خبر درگذشت عالم ربانی، آیت‌الله محمد حکیم صمدی(طاب ثراه)، موجب تأثر و تألم گردید. آن عالم بزرگ که از آغاز تأسیس مجمع جهانی اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و با حکم مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) عضو شورای عالی آن مجمع بود، عمر پربرکت خود را در راه تبلیغ و ترویج مکتب اهل بیت(علیهم‌السلام) صرف کرد و شاگردان زیادی را در افغانستان، ایران و اروپا تربیت نمود.
 
مدیریت حوزه‌های علمیه این ضایعه بزرگ را به علمای اعلام در اروپا و افغانستان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفته، برای ایشان از خداوند متعال اجر عظیم و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارد.
 
همچنین متن پیام مدیر حوزه به مناسبت ارتحال حجت‌الاسلام راستگو به شرح زیر است:
 
ارسل.// آیت‌الله اعرافی درگذشت آیت‌الله حکیم صمدی و حجت‌الاسلام راستگو را تسلیت گفت
انا لله و انا الیه راجعون
 
در گذشت فاضل ارجمند و مربی برجسته و صاحب سبک و ابتکار، مرحوم حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ محمدحسن راستگو (طاب ثراه) مایه تأثر و تألم فراوان شد. آن روحانی پاک و وارسته عمری را با زهد و بندگی حق و عشق به پیامبر(ص) و خاندان پاک وی بویژه سالار شهیدان(ع) سپری کرد و همواره در تبلیغ دین بویژه برای قشر کودک و نوجوان و تربیت مبلغ و مربی کودک و خدمت به مردم کوشا بود و همچنین در دوران انقلاب و دفاع مقدس، منشأ خدمات ارزشمند اجتماعی، سیاسی و فرهنگی زیادی بوده است.
 
این مصیبت را به علاقه‌مندان، دوستان و همه بازماندگان بویژه خانواده گرامی آن مرحوم تسلیت می‌گویم و علو درجات آن سعید فقید و شکیبائی و پاداش الهی را برای بازماندگان محترم مسئلت دارم.
 
عاش سعیداً و مات سعیداً. 
علیرضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه
انتهای پیام
captcha