فراخوان کنگره سرداران شهید مقاومت و اربعین منتشر شد
کد خبر: 3937139
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰

فراخوان کنگره سرداران شهید مقاومت و اربعین منتشر شد

در آستانه اولین سالروز شهادت سرداران مقاومت، کنگره سرداران شهید مقاومت و اربعین فراخوانی را منتشر کرد.

به گزارش ایکنا، کنگره بین‌المللی سرداران شهید مقاومت و اربعین فراخوان دریافت چکیده مقاله را منتشر کرد.

این کنگره که به همت ستاد فرهنگی اربعین و با مشارکت مراکز علمی و پژوهشی ایران و عراق و اندیشمندانی از کشورهای آفریقا، اروپا و آسیا 9 دی ماه و در آستانه سالگرد شهادت سرداران شهید مقاومت برگزار خواهد شد، فراخوان خود را به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی منتشر کرده است.

محورها و موضوعات این کنگره شامل «نقش سرداران شهید مقاومت اسلامی در حرکت بزرگ اربعین»، «نقش سرداران شهید در همگرایی ملت ایران و عراق در بستر اربعین»، «سرداران شهید و امنیت منطقه‌ای»، «نقش سرداران شهید در ساماندهی نیروهای مردمی در اربعین»، «سرداران شهید مقاومت و اندیشه راهبردی پیوند نهضت عاشورا و مقاومت»، «سرداران شهید، اربعین و تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌ها»، «سرداران شهید، اربعین و مبارزه با تروریسم»، «اربعین، مکتب شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس»، «سرداران شهید الگوهای تربیت یافته مکتب حسینی» و «آسیب‌ها و موانع مناسبات مردم ایران و عراق» اعلام شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند چکیده مقالات خود را در 700 تا هزار کلمه تا 30 آذرماه از طریق نشانی arbaeenalhussain@gmail.com به دبیرخانه کنگره ارسال کنند. زمان برگزاری کنگره نیز 9 دی‌ سال جاری اعلام شده است.

فراخوان کنگره سرداران شهید مقاومت و اربعین اعلام شد

انتهای پیام
captcha