برگزیدگان دانشگاه الزهرا(س) در جشنواره قرآنی دانشجویان تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3937144
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲

برگزیدگان دانشگاه الزهرا(س) در جشنواره قرآنی دانشجویان تجلیل می‌شوند

کارشناس فعالیت‌های قرآنی و مذهبی دانشگاه الزهرا(س) از برگزاری محفل انس با قرآن به‌ منظور تجلیل از دانشجویان برگزیده این دانشگاه در مرحله سراسری سی‌وپنجمین جشنواره قرآنی دانشجویان وزارت علوم خبر داد.

زهرا صدری، کارشناس فعالیت‌های قرآنی و مذهبی دانشگاه الزهرا(س) در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری مجازی کارگاه شیوه‌های نوین آموزش قرآن با تدریس علی‌اصغر شعاعی و محفل انس با قرآن به‌منظور تجلیل از دانشجویان برگزیده این دانشگاه در مرحله سراسری سی‌وپنجمین جشنواره قرآنی دانشجویان وزارت علوم به تاریخ سه‌شنبه، 11 آذرماه، ساعت 18:30 خبر داد.

وی با بیان اینکه پنج دانشجوی این دانشگاه در این جشنواره حائز رتبه شدند، گفت: فاطمه شرفی‌سقی، دانشجوی کارشناسی‌ارشد علوم قرآن و حدیث در رشته حفظ 10 جزء، مقام دوم؛ مریم احدیان، دانشجوی دکتری علوم قرآن و حدیث در رشته مقاله‌نویسی، مقام سوم؛ فاطمه فرخوند، دانشجوی کارشناسی ارشد نقاشی در رشته تذهیب، مقام دوم؛ سپیده رمضانی، دانشجوی کارشناسی ارشد فقه و مبانی حقوق اسلامی در رشته کانال شبکه‌های مجازی، رتبه دوم و فرشته معتمدلنگرودی، دانشجوی دکتری علوم قرآن و حدیث در رشته آشنایی با احادیث اهل بیت(ع) رتبه دوم را دریافت کردند.

صدری با اشاره به  دوره‌های آموزش قرآن دانشگاه، بیان کرد: کلاس حفظ قرآن و تجوید در ایام کرونا از طریق نرم‌افزارهای ایتا و واتساپ به صورت منظم پیگیری می‌شود، فقط در ایام امتحانات پایان ترم گذشته، در برگزاری آن وقفه‌ای ایجاد شد. در این کلاس، تفسیر المیزان و ترجمه نیز تدریس می‌شود. کلاس صوت و لحن نیز در ترم گذشته به‌صورت مجازی برگزار ‌شد. قبل از شیوع کرونا نیز برنامه تلاوت قرآن در ساعت 7 تا 7:30 ویژه کارکنان، دانشجویان و اساتید برپا می‌شد.

وی افزود: در هر کلاس مجازی، حدود بیست دانشجو فعال هستند، البته برای دانشگاهی با 10 هزار دانشجو، این تعداد، قابل قبول نیست که مستلزم تبلیغات بیشتری است. 

انتهای پیام
captcha