هزار زندانی در هفته بسیج آزاد می‌شوند / بسیج؛ در امتداد تمام دستگاه‌ها
کد خبر: 3937229
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
سردار سلیمانی در مراسم آزادی زندانیان جرائم غیر عمد:

هزار زندانی در هفته بسیج آزاد می‌شوند / بسیج؛ در امتداد تمام دستگاه‌ها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز برنامه آزادی ۸۳۷ زندانی انجام می‌شود و طی دو روز آینده این رقم به هزار نفر از عزیزان و هموطنان خواهد رسید.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز، چهارم آذرماه در آغاز اجرای طرح آزادی زندانیان غیر عمد، اظهار کرد: خداوند متعال را شاکر هستیم که در هفته بسیج توانستیم این کار خدا پسندانه و کریمانه را انجام دهیم. اکنون آزادی ۸۳۷ زندانی انجام می‌شود و طی دو روز آینده نیز این رقم به هزار نفر از عزیزان و هموطنان خواهد رسید.

وی گفت: این کار خیر از سوی خیّران و با پیگیری و کمک بسیج حقوقدانان و سازمان زندان‌های کشور و مسئولان قوه قضائیه و دادگستری‌ها انجام خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: برای ما مسائل مالی و رقم‌ها و اعداد مهم نیست، مهم توجه به کرامت انسان است. وقتی یک عزیزی از هم‌وطنان به دلیل عدم تمکن مالی دچار مشکلاتی شده است، باید به او کمک کرد.

وی تأکید کرد: این کار از گذشته در دستور نیروهای مردمی و بسیج بوده است. بسیج در عرض هیچ دستگاهی نیست، اما در طول و امتداد تمام دستگاه‌ها است.

سلیمانی گفت: البته ما باید به محاکم و قوه قضائیه کمک کنیم که ورودی زندان‌ها کاهش یافته و آگاه‌سازی مردم و پیشگیری از جرم انجام شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در توضیح پیامدهای مثبت این کار، اظهار کرد: با این کار نیرو وارد چرخه اشتغال شده و مسیر زندگی با امید به جلو می‌رود و کانون زندگی گرم می‌شود.

انتهای پیام
captcha