اولویت‌بندی مشارکت اقشار مختلف جامعه در جهت گسترش فرهنگ قرآنی
کد خبر: 3937254
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷
در دهمین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی تأکید شد؛

اولویت‌بندی مشارکت اقشار مختلف جامعه در جهت گسترش فرهنگ قرآنی

دهمین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی به صورت مجازی و به ریاست لاله افتخاری برگزار و در آن بر استفاده و اولویت‌بندی مشارکت اقشار مختلف جامعه در جهت گسترش فرهنگ قرآنی تأکید شد.

به گزارش ایکنا؛ در این جلسه که امروز 4 آذرماه برگزار شد، پیگیری مصوبات جلسات گذشته و برنامه‌های پیشنهادی جهت هیئت اندیشه‌ورز استان‌ها و نتایج حاصل از آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از آن دیدگاه‌های اعضا در این مورد مطرح شد و بر استفاده و اولویت‌بندی مشارکت با اقشار مختلف جامعه در جهت گسترش فرهنگ قرآنی تأکید شد.

همچنین لاله افتخاری، رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان دارالقرآن الکریم که به دعوت رئیس این سازمان انجام شد، شرکت کرد.

در این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین اخوان صباغ، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در خصوص تشکیل هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در سازمان دارالقرآن الکریم توضیحاتی را ارائه و اظهار کرد: این اقدام برای اولین بار در کشور انجام شده است.

در ادامه لاله افتخاری، رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی گزارشی درباره اقدامات انجام شده در چند ماه اخیر و از زمان تشکیل این هیئت شامل طرح استان‌ها، برنامه‌های کلان، اهداف و راهبرد‌های هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی ارائه داد و با تأکید بر ضرورت هم‌افزایی بخش‌های مختلف سازمان دارالقرآن الکریم و سازمان تبلیغات اسلامی با هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی جهت بهره‌گیری از ظرفیت بانوان برای تعمیق و به کارگیری ظرفیت‌های جامعه جهت گسترش فعالیت‌های قرآنی تأکید کرد.

در این جلسه، معاونین و مدیران سازمان دارالقرآن الکریم ضمن تأکید بر ضرورت تشکیل هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی به عنوان یک نیاز و مطالبه جامعه قرآنی، پیشنهادات خود را مطرح کردند.
انتهای پیام
captcha