مشارکت شورای قرآنی منطقه ۱۳ در طرح کرامت کمک مؤمنانه
کد خبر: 3937366
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

مشارکت شورای قرآنی منطقه ۱۳ در طرح کرامت کمک مؤمنانه

مدیر امور قرآنی منطقه ۱۳ شهرداری تهران گفت: شورای قرآنی این منطقه با همکاری جمعی از خیرین فعال شهر تهران در امر کمک به نیازمندان ۲۵۰ بسته معیشتی تهیه و توزیع کرده است.

قاسم مالکی، مدیر امور قرآنی منطقه ۱۳ شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایکنا؛ با اشاره به اینکه شورای قرآنی منطقه ۱۳ با همکاری جمعی از خیرین فعال شهر تهران در امر کمک به نیازمندان ۲۵۰ بسته معیشتی تهیه و توزیع کرده است، گفت: هر کدام از این بسته‌‌ها به ارزش ۳۰۰ هزار تومان در قالب طرح کرامت کمک مؤمنانه در محله‌های آجرپزخانه‌های محروم شهر تهران توزیع شد.
 
وی هدف از کمک مومنانه را ایجاد همدلی برای کمک به نیازمندان در مناطق محروم شهر تهران دانست و گفت: هدف دیگر این طرح ترویج سیره عملی و اخلاقی ائمه اطهار(ع) در کمک به مردم نیازمند و به مصداق آیات قرآن، نشر فرهنگ انفاق و ایثارگری است.
 
مدیر امور قرآنی منطقه ۱۳ شهرداری تهران با اشاره به اینکه در کلام وحی ضرورت توجه به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه، همواره مورد تاکید بوده است، اظهار کرد: امیدواریم به مدد الهی توفیق داشته باشیم، این طرح را با همکاری قرآنیان منطقه ۱۳ تا پایان سال ۱۳۹۹ مجدد به اجرا گذاریم.
انتهای پیام
captcha