فتوتیتر | راهکارهایی برای افزایش مهارت قرآنی دانشآموزان
علی فربین، مدرس و قاری پیشکسوت قرآن کریم معتقد است: اگر قرار است راهنمای کتاب درس قرآن برای کلاس اول ابتدایی چاپ شود باید بر شیوه آموزش شنیداری مانند پیشدبستانها استوار باشد و مفاهیم و پیامهای اخلاقی قرآنی به شکل قصهها و جملههای شعار گونه تنها به شکل شنیداری کار شود اما از کلاس دوم دبستان میتوان کتاب قرآن درسی بر اساس شیوه دیداری و خواندن از روی جملات با توجه به حروف و حرکات قرآنی تنظیم کرد، چرا که دانشآموزان سواد خواندن و نوشتن دارند.