آغاز فعالیت گشت‌های امر به معروف سلامت در طرقبه + عکس
کد خبر: 3937571
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
به‌مناسبت هفته بسیج؛

آغاز فعالیت گشت‌های امر به معروف سلامت در طرقبه + عکس

به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و به همت بسیجیان طرقبه، گشت‌های امر به معروف سلامت با هدف گسترش رعایت بهتر پروتکل‌های بهداشتی بین شهروندان، فعالیت خود را در سطح این شهر آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و به همت بسیجیان طرقبه، گشت‌های امر به معروف سلامت با آغاز فعالیت خود با هدف گسترش رعایت بهتر پروتکل‌های بهداشتی بین شهروندان در سطح شهر و محلات طرقبه، تعداد ۶۰۰ ماسک رایگان بین افرادی که فاقد ماسک بودند، توزیع کردند.

بنابر این گزارش؛ گشت‌های امر به معروف سلامت با حضور شش گروه از بانوان و آقایان و با همکاری سه مسجد طرح سنگر سلامت و پایگاه بسیج شهید اصغرزاده طرقبه، شهید مطهری محله حصار و شهید کامیاب گلستان در سطح شهر طرقبه و محلات حصار و گلستان انجام شد.

همچنین به همین مناسبت به همت دانش‌آموزان بسیجی، کانون بسیج فرهنگیان و کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعی از خیرین طرقبه شاندیز، رزمایش کمک‌های مؤمنانه با حضور مسئولان شهرستان در آموزشگاه شهید سهرابی با اجرای گروه سرود همدلی برگزار شد.

در این رزمایش تعداد ۳۰ بسته معیشتی و غذایی به ارزش ۱۰۸ میلیون ریال تهیه و به نیازمندان اهدا شد.

جهادگران و آمرین سلامت واحد بسیج دانش‌آموزی شهید سر برقی هنرستان و  شهید باهنر نیز با حضور در سطح شهر به ضدعفونی دست شهروندان و توزیع ۵۰۰ بسته ماسک رایگان اقدام کردند.

غبارروبی مزار شهدای گمنام شهر شاندیز به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور دانش‌آموزان بسیجی و مسئولان شهرستان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان طرقبه شاندیز بود‌.

اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha