واکنش امیرعبداللهیان به ترور محسن فخری زاده
کد خبر: 3937677
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰

واکنش امیرعبداللهیان به ترور محسن فخری زاده

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در واکنش به ترور محسن فخری‌زاده دانشمند کشورمان گفت: این ترور نشانگر تلاش محور آمریکایی - صهیونیستی برای تداوم ضربه زدن به پیشرفت علم و فناوری در جمهوری اسلامی ایران است. دشمنان دست از توطئه بر نمی‌دارند.

واکنش امیرعبدالهیان به ترور محسن فخری زادهبه گزارش ایکنا، دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در واکنش به ترور محسن فخری‌زاده دانشمند کشورمان گفت: این ترور نشانگر تلاش محور آمریکایی - صهیونیستی برای تداوم ضربه زدن به پیشرفت علم و فناوری در جمهوری اسلامی ایران است. دشمنان دست از توطئه برنمی‌دارند.

حسین امیر عبداللهیان در صفحه رسمی توییتر خود نوشت: "ترور دانشمند ایرانی دکتر ⁧‫محسن فخری‌زاده‬⁩، که سهم مهمی در توسعه مرزهای دانش کشور داشت، نشانگر تلاش محور آمریکایی - صهیونیستی برای تداوم ضربه زدن به پیشرفت علم و فناوری در جمهوری اسلامی ایران است. دشمنان دست از توطئه برنمی‌دارند. اعتماد به دشمن، خوش باوری است.‫"

یادآوری می شود،‬ محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای کشورمان بعد از ظهر امروز از سوی افراد ناشناس و در جریان درگیری مسلحانه با تیم محافظ وی به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha