پیام نهادها و سازمان‌های قرآنی در پی ترور شهید محسن فخری‌زاده
کد خبر: 3937692
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲

پیام نهادها و سازمان‌های قرآنی در پی ترور شهید محسن فخری‌زاده

سازمان‌ها و نهادهای قرآنی در پی ترور شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای کشورمان، پیام‌هایی صادر کردند.

پیام سازمان دارالقرآن در پی ترور شهید محسن فخری‌زادهبه گزارش ایکنا، نهادها و سازمان‌های قرآنی کشور در پی ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان، پیام‌هایی صادر کردند. در ادامه متن این پیام‌ها منتشر شده است.

سازمان دارالقرآن الکریم

«بسم الله الرحمن الرحیم

إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَذَكَرُوا اللَّهَ كَثِيرًا وَانْتَصَرُوا مِنْ بَعْدِ مَا ظُلِمُوا ۗ وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ (شعرا / ۲۲۷)

بار دیگر و در اقدامی کوردلانه و مذبوحانه دست ایادی استکبار و صهیونیسم بزدل و خونخوار به خون یکی دیگر از دانشمندان هسته‌ای و خدمتگزاران به این نظام مقدس به خیال واهی ممانعت از پیشرفت و ترقی فرزندان برومند انقلاب اسلامی در عرصه‌های علم و فناوری آغشته شد.

ملت قهرمان ایران در طول سالیان پر فراز و نشیب گذشته همواره ثابت کرده‌اند، اینگونه اقدامات ناجوانمردانه و تروریستی هیچگاه خللی در اراده فولادین و ایستادگی آنان ایجاد نخواهد کرد و مانند همیشه با صلابت و عزمی استوار از اهداف و آرمان‌های استکبارستیزانه این انقلاب دفاع و دست از انزجار خود از رژیم‌ آدم‌کش صهیونیستی و امریکای جنایتکار برنخواهند داشت و پاسخ قاطع و کوبنده خود را در زمان مناسب خواهند داد.

سازمان دارالقرآن الکریم ضمن محکوم کردن این اقدام وحشیانه، شهادت دانشمند بزرگ هسته‌ای کشور و خار چشم منافقین و صهیونیسم شهید محسن فخری‌زاده را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، نایب بر حقش مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، امت شهیدپرور ایران اسلامی و خانواده معزز این شهید سرافراز تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح بلندش علو درجات و برای خانواده گرامی ایشان صبر و اجر مسالت می‌نماید.»

پیام شورای عالی قرآن

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنْ تَمْسَسْكُمْ حَسَنَةٌ تَسُؤْهُمْ وَإِنْ تُصِبْكُمْ سَيِّئَةٌ يَفْرَحُوا بِهَا
وَإِنْ تَصْبِرُوا وَتَتَّقُوا لا يَضُرُّكُمْ كَيْدُهُمْ شَيْئًا إِنَّ اللَّهَ بِمَا يَعْمَلُونَ مُحِيطٌ» (آل‌عمران / 120)

بار دیگر، دشمنان قسم‌خورده مکتب توحید و این مرزوبوم، با به شهادت رساندن خدمتگزاری پرافتخار، عمق دشمنی و اوج حقارت‌ خود را به نمایش گذاشتند. شهادت دکتر محسن فخری‌زاده، مجاهد بی‌ادعا و پرتلاش، قطعاً خون انسان‌های آزاده را در تمام عالم
به‌جوش می‌آورد و غافلانِ چشم‌ به‌ دشمن‌ دوخته را متوجه می‌کند که دشمنی و کینه صهیونیسم جهانی با ملت ایران، تنها در برنامه هسته‌ای یا موشکی نیست؛ بلکه این کینه‌توزی از غیرقابل تحمل بودن پیشرفت و استقلال این مرز پُرگهر نشأت می‌گیرد «قُلْ مُوتُوا بِغَيْظِكُمْ» (آل‌عمران / 119)
شورای عالی قرآن با محکوم کردن این اقدام ننگین و تعرض آشکار، از مسئولان جمهوری اسلامی ایران درخواست دارد که مقتدرانه انتقام خون پاک این دانشمند سرافراز را استیفا نمایند.

در پایان، ضمن تبریک و تسلیت این فاجعه جان‌گداز به محضر حضرت صاحب‌الزمان«عجل‌الله تعالی‌ فرجه‌الشریف» و نایب بر حق ایشان امام خامنه‌ای«مدظله‌ العالی»، از درگاه الهی برای این شهید بلندآوازه، اعلی‌علیین و برای خانواده، همکاران و ارادتمندان ‌ایشان صبر و اجر جزیل را مسألت می‌نماید. «وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ» (شعراء / 227)

پیام تسلیت رادیو قرآن به مناسبت شهادت دکتر محسن فخری‌زاده

‌‌شبکه رادیویی قرآن شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان دکتر محسن فخری‌زاده به دست دشمنان کوردل ملت ایران را به محضر بقیه الله الاعظم، رهبر معظم انقلاب، جامعه قرآنی کشور و ملت ایران تبریک و تسلیت می‌گوید. شبکه رادیویی قرآن به مناسبت شهادت دکتر محسن فخری‌زاده پیامی صادر کرد که متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ؛ هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‏‌اند؛ مرده مپندار بلكه زنده‏‌اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند. (آل عمران / 169)
شهادت سردار سرافراز پژوهش و نوآوری، شهید دکتر محسن فخری‌زاده، مهابادی که سالیان عمر پربرکت خود را در راه توسعه دانش و فناوری و خدمت به امنیت مردمان سرزمینش گذراند، موجی از اندوه همراه با خشم از این اقدام تروریستی و غیر انسانی را به همراه داشت و بی‌تردید بر انگیزه دانشمندان و پژوهشگران ایرانی و ملل آزادیخواه و تحت ظلم و ستم در مبارزه با جرثومه استثمار و استکبار جهانی و تروریسم دولتی افسارگسیخته و حامیان پیدا و نهان آن خواهد افزود.
شهید محسن فخری‌زاده از دانشمندان خدوم و پژوهشگران برجسته در صحنه‌های علمی کشور بودند و به شهادت رساندن ایشان توسط دشمنان بیانگر عمق کینه آنان نسبت به فرزندان برومند ملت ایران است.
شبکه رادیویی قرآن شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان دکتر محسن فخری‌زاده به دست دشمنان کوردل ملت ایران را به محضر بقیه الله الاعظم، رهبر معظم انقلاب، جامعه قرآنی کشور و ملت ایران تبریک و تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال برای روح بلند ایشان علو درجات را مسالت می‌کند.
والعاقبه للمتقین

اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت

«بسم الله الرحمن الرحیم
من المومنین رجال صدقوا ما عاهدواالله علیه ، فمنهم من قصه نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا
بار دیگر سران اردوگاه استکبار و نظام سلطه با اقدامی بزدلانه جنایتی برگرفته از خباثت و خوی وحشی‌گری اندوه دیگری بر قلب امت شهید پرور و مقاوم نهادند.
ترور شهید محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع همچون دیگر جنایات شبکه‌ تروریسم بین‌الملل دولتی، با طراحی یا همراهی سرویس‌های سیا و موساد، نشان از به بن‌بست رسیدن استکبار جهانی به سردستگی آمریکا و صهیونیزم، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده‌ ایران اسلامی است.

نیک می‌دانیم رشد شتابنده‌ علمی و فتح قله‌های دانش با همت و عزم جوانان مؤمن و غیور ادامه خواهد داشت و این رفتارهای شنیع و قساوت‌آمیز خللی در این جنبش برخاسته از عزم ملی ایجاد نخواهد کرد و مصداق آیه شریفه واعدوا لهم مااستطهم من قوه، این قبیل اقدام کوردلانه، قدرت ایران اسلامی را برای دفاع از آرمان‌های خود مقاومت‌تر، قوی‌تر و مستحکم‌تر خواهد کرد.

اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت شهادت این شهید والامقام را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، خانواده مکرم ایشان و جامعه فرهیختگان علمی تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و شکیبایی و برای شهید عزیزمان علو درجات اخروی از خداوند متعال مسألت داریم و به موازات محکومیت این اقدام دشمنان خبیث، آمادگی خود را برای هرگونه جانفشانی و شرکت در انتقام سخت از دشمن زبون اعلام می‌داریم.»

انتهای پیام
captcha