محکومیت ترور شهید فخری‌زاده از سوی وزیر خارجه سوئیس
کد خبر: 3938302
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳

محکومیت ترور شهید فخری‌زاده از سوی وزیر خارجه سوئیس

در ادامه موج محکومیت‌های جهانی علیه ترور شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای ایران، وزیر خارجه سوئیس نیز این جنایت را محکوم کرد.  

به گزارش ایکنا به نقل از العالم عربی، «ایگنازیو کاسیس»ف وزیر امور خارجه سوئیس، امروز دوشنبه، 10 آذرماه،‌ در گفت‌وگو با شبکه «کان نیوز» رژیم صهیونیستی گفت: در ابتدا هرگونه اقدام خشونت‌آمیز از جمله این ترور (ترور شهید فخری‌زاده) را محکوم می‌کنم و از همه طرف‌ها می‌خواهم که از اقدامات خشونت‌‌آمیز در آینده خودداری کنند.
 
وزیر خارجه سوئیس بر لزوم جلوگیری از تنش‌ها در این باره تأکید کرد و گفت: حمایت از هر اقدامی برای ایجاد آرامش لازم و ضروری است و ما آماده کمک به حمایت از این اقدامات هستیم.
 
کاسیس که دیروز، یکشنبه،‌ به فلسطین اشغالی و رام‌الله در کرانه باختری سفر کرد، درباره درگیری‌های فلسطینی ـ اسرائیلی نیز گفت: ما همواره به دو طرف پیشنهاد می‌کنیم که با یکدیگر گفت‌وگو کنند و پای میز مذاکره بیایند.
 
عناصر تروریستی عصر جمعه، هفتم آذر سال جاری با کمین در مسیر خودروی حامل «محسن فخری‌زاده»، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در یک عملیات مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.
 
هنوز هیچ‌کس عهده‌دار مسئولیت ترور شهید محسن فخری‌زاده نشده است، اما این اتفاق نظر وجود دارد که این اقدام تروریستی در اتاق فکر مشترک آمریکا ـ رژیم صهیونیستی تدارک دیده شده است.
انتهای پیام
captcha