تعامل با رژیم اسرائیل خیانت به فلسطین است
کد خبر: 3938352
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳

تعامل با رژیم اسرائیل خیانت به فلسطین است

جمعیت الوفاق بحرین ضمن محکوم کردن تعامل سران بحرین با مقامات اسرائیلی آن را خیانت به فلسطین و آرمان‌های آن دانست.

به گزارش ایکنا به نقل از الوفاق، جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین تأکید کرد: قضیه مردم فلسطین مسئله‌ای مرکزی و اساسی برای عموم مسلمانان و ملت‌های عرب بوده که مرز میان پایبندی به آرمان‌ها، شکست و وادادگی و مرز میان حق و باطل است، به‌خصوص اینکه بعضی از حکومت‌های منزوی جهان عرب و جهان اسلام با توطئه‌گری علیه حق حاکمیت، استقلال و آزادی به آغوش اشغالگران و صهیونیست‌ها پناه برده‌اند.

جمعیت الوفاق همچنین تأکید کرد: دست کشیدن از فلسطین، دست کشیدن از مسئولیت‌‌های انسانی و اخلاقی است و کسی که قدس را رها کند، حاضر است همه مقدسات را که در رأس آنها حرمین شریفین مکه مکرمه و مدینه منوره است، رها کند. بدون شک کسی که از فلسطین دست بکشد حاضر است از وطن خود دست بکشد و با آن کاسبی کند زیرا دشمن فقط آن نیست که به خاک فلسطین چشم دوخته باشد.

جمعیت الوفاق بحرین در این بیانیه با اعلام مخالفت قاطعانه و محکوم کردن اقدامات نامشروع سران بحرین و سفر هیئت تجاری بحرینی به ریاست زاید الزیانی، وزیر صنعت و تجارت بحرین و بعضی از تاجران حکومتی به اراضی اشغالی تأکید کرد: این اقدام و همه کسانی که در این هیئت شرکت کرده بودند، به هیچ عنوان بحرین را نمایندگی نمی‌کنند بلکه به ملت آن بدی و اهانت کرده‌اند و مطرود ملت بحرین شده‌اند، آنچه اینها پایه‌گذاری و تأسیس می‌کنند، باطل است. بحرینی‌ها تمامی مؤسسات و تولیدات مرتبط با رژیم صهیونیستی را تحریم و بایکوت خواهند کرد.

شیخ حسین الدیهی، جانشین دبیرکلِ زندانی جمعیت الوفاق نیز به همین مناسبت نوشت: ما حامی و پشتیبان آرمان فلسطین خواهیم ماند و هرچه جاهلان سازشگر و کسانی که کرامت خود را فروخته‌اند تلاش کنند، ما از فلسطین دست نخواهیم کشید. فلسطین محور همه امور است و قدس پایتخت ابدی آن خواهد شد.

انتهای پیام
captcha