گرامیداشت شهدای مدافع سلامت با محفل قرآنی بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) + عکس
کد خبر: 3942327
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹

گرامیداشت شهدای مدافع سلامت با محفل قرآنی بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) + عکس

محفل انس با قرآن به مناسبت روز پرستار و گرامیداشت شهدای مدافع سلامت امروز، 30 آذرماه در بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) برگزار شد.

به گزارش ایکنا، محفل انس با قرآن همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) و بزرگداشت پرستاران و مدافعان سلامت، امروز، 30 آذرماه پس از نماز ظهر و عصر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در نمازخانه بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) برگزار شد.

این جلسه که با اجرای محمدهادی صلجو، کارشناس مجری شبکه قرآن و معارف سیما همراه بود، با تلاوت ترتیل مهدی عادلی، قاری بین‌المللی کشورمان از حزب شصت و سوم قرآن کریم (از آیه 1 تا 82 سوره طه) انجام شد. سپس پیرحسین کولیوند، رئیس اورژانس کشور و مدیر بیمارستان خاتم الانبیاء به حاضران خیرمقدم گفت.

در ادامه، جعفر فردی، قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از قرآن پرداخت و سپس عباس سلیمی، مشاور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه به بیان نکاتی پیرامون شهادت و دفاع مدافعان سلامت و تقدیر از زحمات این سپیدپوشان به ویژه طی این ایام کرونایی پرداخت.

سپس گروه قدر به اجرای برنامه همخوانی و تواشیح پرداخت و در ادامه حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و ایثارگران درباره سیره عملی و زندگی حضرت زینب(س) و رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های پرستاران در کارزار کرونا که جامه خدمت پوشیدند، سخنرانی کرد.

بخش دیگر این مراسم تجلیل از چهار خانواده شهید مدافع سلامت، خانواده دکتر مصطفی خرمشاهی، خانواده دکتر کوروش نیک‌نیایی، خانواده شهید مدافع سلامت علی فراهانی، خانواده شهید مدافع سلامت اقبال آذر بود و حسن ختام این محفل نورانی، تلاوت احمد ابوالقاسمی، قاری و داور بین‌المللی کشورمان بود.

یادآور می‌شود، این مراسم که با تصاویر شهدا مزین شده بود، از شبکه قرآن و معارف سیما به صورت زنده پخش شد و از سوی سایر شبکه‌های یک، دو، سه و تهران و اخبار قرآنی سیما در قالب تولیدی پخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha