نام‌گذاری جاده‌ای در لبنان به نام شهید «ابومهدی المهندس»
کد خبر: 3944920
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

نام‌گذاری جاده‌ای در لبنان به نام شهید «ابومهدی المهندس»

مسئولان لبنانی روز جمعه طی مراسمی نام جاده‌ای در جنوب کشورشان را که استان‌های جنوب و النبطیه را به مرزهای فلسطین اشغالی متصل می‌کند، به نام شهید ابومهدی المهندس نامگذاری کردند.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه خبری العهد، حزب‌الله لبنان هم‌زمان با سالگرد شهادت ابومهدی المهندس، نائب رئیس سازمان الحشد الشعبی که در جریان حمله آمریکا به فرودگاه بغداد به همراه سردار سلیمانی به شهادت رسید، مراسم نامگذاری راه ارتباطی دو استان جنوب و النبطیه به فلسطین اشغالی را به نام شهید «ابومهدی  المهندس» برگزار کرد.

علی فیاض، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با حضور در این مراسم گفت: ابومهدی یکی از فرماندهانی بود که عمر خود را به جهاد در راه آزادی، استقلال و عزت ملت‌های منطقه و جوامع آن سپری کرد.

او با اشاره به نقش شهید المهندس در تقویت حضور عربی در پروژه مقاومت گفت: این قضیه آثار مستقیم خود را بر قدرت مقاومت برای دستیابی به اهدافش در سطح منطقه نشان داد.

رئیس اتحادیه شوراهای منطقه جبل عامل لبنان هم که در این مراسم حضور داشت، با اشاره به اینکه روستاهای جبل عامل مفتخر به نامگذاری این جاده به نام شهید جبهه مقاومت هستند، گفت: اهمیت این جاده در این قضیه نهفته است که استان‌های جنوب و النبطیه را با عبور از دیر سریان، الطیبه، القصیر و علمان الشومریه به فلسطین اشغالی متصل می‌کند.

انتهای پیام
captcha