۳۰ دی‌ماه؛ آخرین مهلت ثبت‌ نام در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت
کد خبر: 3948447
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵

۳۰ دی‌ماه؛ آخرین مهلت ثبت‌ نام در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت

علاقه‌مندان به شرکت در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت تا فردا، ۳۰ دی‌ماه، فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی www.quranedu.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

آخرین مهلت ثبت‌نام در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت

به گزارش ایکنا از اصفهان، علاقه‌مندان به شرکت در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت تا فردا، ۳۰ دی‌ماه، فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی www.quranedu.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

تاکنون بیش از ۴۵۴۰ نفر از استان اصفهان برای شرکت در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت ثبت‌ نام کرده‌اند.

نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در نیمه اول اسفند ۹۹ برگزار می‌شود. این آزمون در ۱۴ رشته ترجمه و مفاهیم قرآن کریم: ترجمه سوره بقره و تفسیر سوره بقره؛ معارف اهل بیت(ع): حفظ و مفاهیم نهج­‌البلاغه، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه و سبک زندگی معصومین(ع)؛ حفظ قرآن کریم: حفظ و مفاهیم جزء۳۰، حفظ و مفاهیم جزء اول، حفظ و مفاهیم سوره بقره، حفظ و مفاهیم ۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۵ جزء اول و حفظ و مفاهیم کل قرآن کریم برگزار می‌شود.

ثبت‌ نام در رشته‌های این آزمون محدودیت سنی ندارد و هر داوطلب می‌تواند در رشته‌های ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و معارف اهل‌ بیت(ع) و یکی از رشته‌های گروه حفظ ثبت‌ نام کند.

انتهای پیام
captcha