تسهیل ازدواج 500 هزار زوج در طرح تسهیل ازدواج سازمان بسیج
کد خبر: 3949615
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶

تسهیل ازدواج 500 هزار زوج در طرح تسهیل ازدواج سازمان بسیج

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین از اجرای طرح تسهیل ازدواج جوانان این نهاد برای پانصد هزار زوج در کشور خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری بسیج سرهنگ یوسفیان معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد: در راستای تسهیل ازدواج عزیز کشور و در راستای خدمت‌رسانی به خانواده‌های دارای فرزندان مجرد، طرح تسهیل ازدواج جوانان توسط سازمان بسیج مستضعفین به اجرا گذاشته می‌شود. در این طرح زمینه تحقق ازدواج یک میلیون نفر یعنی پانصد هزار زوج در کشور فراهم و به فضل الهی تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ این حجم عملیاتی خواهدشد.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین همچنین به بیان خدمات مشاوره‌ای قبل، حین و بعد از ازدواج در این طرح پرداخت و اعلام کرد: این خدمات مشاوره‌ای در پایگاه‌های مقاومت بسیج توسط مشاورین توانمند به زوج‌های جوان ارائه می‌شود.

سرهنگ یوسفیان افزود: سازمان بسیج مستضعفین با استفاده از ظرفیت خیرین به تامین بخشی از نیازمندی‌های مسکن زوج‌های جوان اقدام کرده و همچنین تامین برخی از کالا‌های اساسی زندگی با شرایط ویژه را سرلوحه کار خود در این طرح قرار داده است.

سرهنگ یوسفیان ضمن برشماری مزایای این طرح نظیر اقساط ۱۲ ماهه خرید کالا و تامین ۱۰ تا ۱۰۰ درصدی هزینه تهیه جهیزیه برای خانواده‌ها متناسب با شرایط و وضعیت اقتصادی خانواده‌ها، گفت: متقاضیان جهیزیه می‌توانند به پایگاه مقاومت بسیج محله خود مراجعه و یا از طریق سامانه کمک مومنانه به نشانی www.qmb.ir یا سامانه سحاب صندوق ذخیره بسیجیان به نشانی www.sahabcard.ir درخواست خود را ثبت کنند.

وی افزود: همچنین خیرین عزیز نیز با مراجعه به سامانه کمک مومنانه به نشانی www.jahadomrani.ir می‌توانند نسبت به واریز کمک‌های خود اقدام کنند. امیدوارم که این طرح با ایجاد انگیزه در بین جوانان گامی موثر جهت ترویج سنت حسنه ازدواج در بین جوانان مومن و متعهد این مرز و بوم بردارد.

انتهای پیام
captcha