اسامی داوران چهارمین مسابقات قرآن وزارت ورزش و جوانان اعلام شد
کد خبر: 3949670
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶

اسامی داوران چهارمین مسابقات قرآن وزارت ورزش و جوانان اعلام شد

اسامی داوران چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن وزارت ورزش و جوانان اعلام شد و بر اساس آن 11 داور در دو گروه بانوان و آقایان به امر قضاوت می‌پردازند.

به گزارش ایکنا، اسامی داوران چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن وزارت ورزش و جوانان که به‌صورت برخط برگزار می‌شود، اعلام شد. در مجموع در دو بخش بانوان و آقایان، 11 داور برای این دوره از رقابت‌ها انتخاب شده‌اند.

در گروه آقایان در بخش حُسن حفظ؛ حسین طرقی، تجوید؛ رضا ابوالقاسمی، صوت؛ یوسف افراش، لحن؛ علی‌اکبر حنیفی و وقف و ابتدا؛ سعید رحمانی به‌عنوان داور معرفی شده‌اند.


بیشتر بخوانید:


همچنین در گروه بانوان در بخش حسن حفظ؛ زهرا صریحی‌نژاد و فاطمه شیرازی، تجوید؛ محبوبه کاتب، صوت؛ شیما چنگی، لحن؛ زینب آقایی و وقف و ابتدا؛ فرشته مسجدی به‌عنوان داور انتخاب شده‌اند.

دبیر این دوره از مسابقات، رحیم خاکی، قاری بین‌المللی است. ریاست هیئت داوران در بخش آقایان نیز برعهده علی‌اکبر حنیفی، پیشکسوت قرآنی و در بخش بانوان بر عهده محبوبه کاتب گذاشته شده است.

همچنین چهار کمیته برای این دوره از مسابقات تعیین شده است. در کمیته‌ نظارت؛ سعید زکی‌لو و لیلا فرخی، کمیته فنی؛ رضا عبدی، مصطفی حلاج‌زاده و زهره خبازی، کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی؛ لیلا اکبری‌پور و کمیته پشتیبانی و تدارکات؛ محسن مه‌آبادی و امیر عباس‌پور همکاری دارند.

یادآور می‌شود، این دوره از مسابقات از پنجم بهمن‌ماه آغاز شده و تا 15 همین ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha