فاشیست‌های اسرائیل، خود را مهمترین می‌دانند و جهان را نابود می‌کنند
کد خبر: 3950121
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
هاآرتص:

فاشیست‌های اسرائیل، خود را مهمترین می‌دانند و جهان را نابود می‌کنند

یک نویسنده اسرائیلی گفت که از دیدگاه «یهودیان اسرائیل»، آنها در جهان صرف نظر از نابودی مردم فلسطین، مهمترین هستند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از عربی 21، «روگل آلفر»، نویسنده اسرائیلی در مقاله‌ای در روزنامه عبری‌زبان هاآرتص نوشت: فاشیست‌ها در اسرائیل، جنایتکاران شهرک‌سازی و طرفداران مسیحی الحاق و آپارتاید، به دلیل حمایت مشتاقانه خود از دونالد ترامپ است. آنها نشان دادند كه هیچ شكی در مورد حق خود برای قربانی كردن زمین به خاطر منافع سیاسی محدود خود ندارد.

وی افزود: یهودیان اسرائیل بیش از سایر جهانیان معتقدند که از خودِ جهان مهمتر هستند، بنابراین کسانی که مهمتر است باید جهان را نابود کنند. اصل این است که اورشلیم (قدس) پایتخت ابدی اسرائیل باشد. نویسنده با سوالی تمسخرآمیز پرسد: اگر کره زمین نابود شود، پایتخت ابدی قدس کجا خواهد بود؟!

وی افزود: «آنها اینطور فکر نمی‌کنند. برای آنها فرقی نمی‌کند که ترامپ چهار یا چهل سال دیگر حکومت کند، او و کسانی که راه خود را ادامه می‌دهند، همان کسانی هستند که علم و فاجعه آب و هوایی را انکار می‌کنند، فقط آنها باید قادر به اعمال حاکمیت «کریات اربع» (شهرک اسرائیلی‌ها در داخل شهر اشغالی الخلیل) باشند.

آلفر اظهار داشت: این فقط ترامپ نیست که از خودشیفتگی بدخیم و اختلال شدید شخصیتی رنج می‌برد، بلکه فاشسیت‌های اسرائیلی نیز به عنوان یک جنبش ایدئولوژیک به آن مبتلا هستند، بنابراین آنچه فقط خودشان برای آنها مهم است. به فاشیست‌ها بیت ایل و قدس شرقی را بدهید، اما بقیه جهان نابود شود و حاضرند جهان را قربانی تبدیل شدن بیت‌المقدس به پایتخت ابدی قدس کنند.

وی پرسید: «چه کسی اهمیت می‌دهد که کوه‌های یخ زده ذوب شوند و اقیانوس‌ها سرریز شوند و آب و هوا تهدیدی برای تنفس و محیطی که بشریت در آن زندگی می‌کند، تبدیل شود. این سیاره در حال مرگ است؟ مردمان یهودی که از این فاجعه جان سالم به در بردند، آماده هستند تا یک فاجعه زیست محیطی برای انسان ایجاد کنند، زیار آنها بالاتر از نژاد انسان هستند.

نویسنده اسرائیلی در ادامه مقاله خود نوشت: حمایت این گروه‌ها از سیاست‌های ترامپ چیزی جز حمایت از جنایت علیه بشریت نیست، اما باید توجه داشت که اسرائیل اکنون یکی از شلوغ‌ترین مناطق جهان پیشرفته است؛ 40 کودک در کلاس، ترافیک بی‌وقفه‌، سایت‌های تفریحی و تفرج و گردشگری زیر بار انبوه انسان‌ها در حال فروپاشی است. و در بیست سال آینده، پیش‌بینی می‌شود که جمعیت آنها پنج میلیون نفر افزایش یابد.

وی هشدار داد: بالا بودن میزان زاد و ولد تحت تأثیر تعلیمات مذهبی و ملی است که می‌تواند کنترل یهودیان بر اسرائیل را تقویت کند و حتی به آمدن مسیح نزدیک شود و اسرائیل را از نظر زیست محیطی به تدریج به جهنم تبدیل کند. کل پروژه صهیونیستی، به شکل فعلی پروژه‌ای برای از بین بردن توانایی قدرت اسرائیل در حفظ حیات است.

آلفر گفت: در مدت زمان بسیار کوتاه‌تر از زمانی که ترامپ برای تبدیل کره زمین به مکانی غیرقابل زندگی احتیاج داشت، اسرائیل به دلیل ازدحام جمعیت و محیط ویران شده، به مکانی غیرقابل سکونت تبدیل خواهد شد و در نهایت، این سرزمین علیه رهبران خود شورش می‌کند.

انتهای پیام
captcha