مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 3953715
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶

مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی کرمانشاه برگزار شد

مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کرمانشاه همراه با انتخابات هیئت مدیره و بازرسی این اتحادیه برگزار شد.

به گزارش ایکنا، مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کرمانشاه به عنوان نخستین استان از میان 31 استان، 23 بهمن‌ماه در تالار وحدت استان تشکیل شد.

این جلسه به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور 107 مدیر مؤسسه قرآنی سطح استان و با نظارت ناظران دستگاه‌های اجرایی و متولی قرآنی با انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه همراه بود.

براساس این جلسه پیمان سلیمی با ۴۳ رأی،  نرگس سفیدی با ۲۹ رأی،  سیده‌زهرا سعیدی با ۲۷ رأی، سیده‌ندا جمشیدی با ۲۴ رأی، افسانه کریمی با ۲۴ رأی، حسن پرمایون با ۲۲ رأی و کبری گروسی‌راد با ۱۷ رأی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و پروین صفایی، محمدباقر عزیزی و  محمدحسن موحد به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت مدیره انتخاب شدند.

همچنین سیروس قنبری با ۴۲ رأی، شکوه سادات جاسمی با ۲۶ رأی و پروین امیریان با ۲۱ رأی به عنوان اعضای اصلی هیئت بازرسی و ژاله اسماعیلی به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شد.

یادآور می‌شود، انتخاب مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره، نایب رئیس و منشی و تجمیع برنامه‌های سال 99 و برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های اتحادیه در سال پیشرو به اولین جلسه نشست هیئت مدیره و بازرسی موکول شد.

انتهای پیام
captcha