تلاش مضاعف رژیم صهیونیستی برای تسلط کامل بر شهر قدس
کد خبر: 3954126
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
خطیب مسجدالاقصی مطرح کرد:

تلاش مضاعف رژیم صهیونیستی برای تسلط کامل بر شهر قدس

خطیب مسجدالاقصی تأکید کرد که رژیم صهیونیستی در حال تلاش مضاعف برای تسلط کامل بر شهر قدس است.

به گزارش ایکنا به نقل از اللواء، مقامات رژیم صهیونیستی با هدف از بیان بردن آثار اسلامی شهر قدس و تسلط کامل بر این شهر، حفاری‌های خود را در زیر مسجدالاقصی شدت بخشیده‌اند و هم‌زمان در حال آماده‌سازی ساختمان‌های تجاری در نزدیکی دیدار ندبه مسجدالاقصی هستند.

در همین زمینه، شیخ عکرمه صبری، خطیب مسجدالاقصی و رئیس هیئت عالی اسلامی قدس گفت: افزایش حفاری‌های اشغالگران در منطقه دیوار ندبه اساس مسجدالاقصی را تهدید می‌کند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی برای تسلط کامل بر قدس اشغالی و مسجدالاقصی و تحریف تاریخ اسلامی این مسجد، در حال رقابت با زمان است تا هرچه سریع‌تر این اشغالگری کامل شود.

وی تأکید کرد: رژیم اشغالگر به دنبال شکست در اثبات حقانیت خود در بیت‌المقدس، در تلاش است تا از فلسطینیان انتقام گرفته و تمام آثار اسلامی این شهر را تخریب کنند.

صبری افزود: رژیم صهیونیستی با وجود حفاری‌های عظیم و صرف هزینه‌های هنگفت برای تحریف تاریخ، حتی یک سنگ که بیانگر تاریخ قدیم عبری باشد، نیافته است.

وی در پایان اظهار کرد: هریک از سنگ‌های موجود در قدس بیانگر تاریخ اسلامی این شهر است، در حالی که اشغالگران سعی دارند چهره اسلامی این شهر را تغییر دهند و در حال ساخت بنای عظیمی در محوطه دیوار ندبه هستند تا مسجدالاقصی را از معرض دید مسلمانان خارج کنند.

علاوه بر حفاری‌های گسترده رژیم صهیونیستی در زیر مسجدالاقصی، شهرک‌نشینان صهیونیست نیز هر روزه به بهانه اجرای مراسم عبادی خود به این مسجد مقدس یورش برده و آن را مورد هتک حرمت قرار می‌دهند.
انتهای پیام
captcha