برنامه‌های متنوع قرآنی بیت‌الزهرا(س) آران و بیدگل در بهمن‌ماه
کد خبر: 3954243
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹

برنامه‌های متنوع قرآنی بیت‌الزهرا(س) آران و بیدگل در بهمن‌ماه

در ماه بهمن برنامه‌های قرآنی متنوعی با محوریت ولایت و قرآن، خودکفایی ملی و جهش تولید، استکبارستیزی و مقاومت از سوی مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) شهرستان آران و بیدگل برنامه‌های متنوعی را با محوریت ولایت و قرآن، خودکفایی ملی و جهش تولید، استکبارستیزی و مقاومت اجرا کرد که از آن جمله می‌توان به برگزاری بازارچه محصولات خانگی، صنایع دستی و پوشاک با هدف اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری با هدف خودکفایی ملی و جهش تولید اشاره کرد.

دیدار در منزل شهید زواره با هدف توسعه اقتدار ملی و عزت‌آفرینی انجام شد و مصاحبه با مادر شهید با موضوع خاطرات و زندگی شهید تهیه شد.

کارگاه آموزشی انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام خمینی(ره) با موضوع انقلاب اسلامی ویژه گروه سنی نوجوان و جوان با حضور قرآن‌آموزان مرکز برگزار شد.

کارگاه آموزشی حضرت فاطمه(س) مصداق مادر نمونه نیز در حسینیه حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.

ختم قرآن کریم به نیت سلامتی امام زمان(عج)، ویژه‌برنامه مدیحه‌سرایی، کارگاه آموزشی سبک زندگی  فاطمی، اجرای برنامه دکلمه با موضوع فاطمه محور ولایت، اهدای جایزه به برندگان مسابقه سردار دل‌ها، ویژه‌برنامه کارگاه آموزشی انقلاب اسلامی؛ شهدا، اقتدار ملی و عزت‌آفرینی دینی و تفسیر قرآن کریم از دیگر برنامه‌های اجرا شده هستند.

جلسه سیار خانگی نیز در منزل قرآن‌آموزان مؤسسه، حضور در گلزار شهدا و زیارت اهل قبور، قرائت دعای ندبه، دعای عهد، دعای آل یاسین، کارگاه شناخت شهدای مدافع حرم، کارگاه تحکیم خانواده فرزندآوری و خودباوری دینی نیز از دیگر برنامه‌های این مؤسسه در بهمن‌ماه بود.

از دیگر برنامه‌های اجرا شده از سوی این مؤسسه می‌توان به کارگاه آموزش انقلاب اسلامی و پرورش فرهنگ و تمدن اسلامی، ویژه‌برنامه دهه فجر در دوره آموزشی نهج‌البلاغه بزرگسالان و کلاس غنچه‌ها و شکوفه‌های نونهالان و نوجوانان قرآنی، تجلیل از خادمان قرآنی و پرورش روحیه ایثار و از خودگذشتگی دینی و دیدار با ابوی شهیدان جندقیان اشاره کرد.

کارگاه آموزش بصیرت انقلابی و پرورش فرهنگ و تمدن اسلامی، قرائت قرآن کریم و ویژه‌برنامه کارگاه بصیرتی از دیگر برنامه‌های اجرا شده است.

انتهای پیام
captcha