رقابت 65 نفر در مرحله سوم آزمون اعطای مدرک به حفاظ
کد خبر: 3954366
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
رمضانی‌فرد خبر داد:

رقابت 65 نفر در مرحله سوم آزمون اعطای مدرک به حفاظ

مدیرکل آموزش و سنجش حفظ قرآن سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به برگزاری آزمون مرحله سوم پانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن گفت: این آزمون جهت مشخص شدن نتیجه داوطلبان دریافت مدرک درجه دو با همترازی فوق لیسانس، اول اسفند‌ماه برگزار می‌شود.

محمد رمضانی‌فرد، مدیر کل آموزش و سنجش سازمان دارالقرآن الکریم در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به آزمون مرحله سوم پانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم گفت: این آزمون جهت مشخص شدن نتیجه داوطلبان دریافت مدرک درجه دو با همترازی فوق لیسانس، جمعه، اول اسفندماه، ساعت 14 در محل سازمان دارالقرآن کریم برگزار می‌شود.
 
مدیرکل آموزش و سنجش سازمان دارالقرآن با بیان اینکه امسال از حدود ۸ هزار و ۷۰۰ نفری که در آزمون‌های پانزدهمین دوره شرکت کردند، تا به اینجا تعداد ۶۰۰ نفر حائز دریافت مدارک ۱۰ جز، ۲۰ جز و حفظ کل با درجات 3، 4 و 5 با همترازی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس شده‌اند، اظهار کرد: مدارک این افراد تا پایان سال ارسال خواهد شد.
 
رمضانی‌فرد افزود: در این مرحله، میزبان ۲۰ نفر از بانوان و ۴۵ نفر از آقایان هستیم که داوطلب دریافت مدرک درجه ۲ با همترازی فوق‌لیسانس هستند.
 
وی تصریح کرد: این مرحله از آزمون شامل ۱۸۰ سؤال در بخش ترجمه تخصصی قرآن است که ۱۲۰ سؤال از ترجمه آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی و ۶۰ سؤال از کتاب قاموس قرآن تألیف آیت‌الله سیدعلی‌اکبر قرشی خواهد بود.
 
نتایج این دوره از آزمون حداکثر تا ۱۵ اسفند‌ماه اعلام خواهد شد.
انتهای پیام
captcha