«ماه همراه بچه‌هاست» جایزه نیم میلیونی می‌دهد
کد خبر: 3954582
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
مسابقه کتابخوانیبر اساس زندگینامه شهید همت

«ماه همراه بچه‌هاست» جایزه نیم میلیونی می‌دهد

کتاب «ماه همراه بچه‌هاست» سرگذشت‌نامه شهید محمدابراهیم همت موضوع مسابقه کتابخوانی شد.

سرگذشت‌نامه شهید همت موضوع مسابقه کتابخوانی شدبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ مسابقه کتابخوانی که محور آن کتاب «ماه همراه بچه‌هاست» نوشته گلعلی بابایی است، به همت نشر بعثت ۲۷ و همزمان با یادواره بزرگداشت شهید محمّدابراهیم همت فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) برگزار می‌شود.

این مسابقه از چهارم تا دهم اسفند برگزار خواهد شد و چهاردهم اسفند زمان قرعه‌کشی است و به چهارده نفر از برگزیدگان جوایزی به ارزش ۵ میلیون ریال اهدا می‌شود.

سفارش و تهیه کتاب «ماه همراه بچّه‌هاست» از طریق سفارش تلفنی به شماره‌های ۰۲۱۶۶۹۶۴۰۷۱- ۰۲۱۶۶۹۶۴۰۶۹ و دایرکت صفحه فروشگاه نشر۲۷ بعثت در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی shop.nashr ۲۷ besat@، از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۱۹۰۲۷ یا خرید اینترنتی از سایت shop.revayat ۲۷.com امکان‌پذیر است.

یادآور می‌شود، زمان بارگذاری سؤال‌های مسابقه از چهارم اسفند است و علاقه‌مندان پاسخ‌ها را در صفحه نشر بعثت در شبکه اجتماعی اینستاگرام دایرکت کنند.

کتاب «ماه همراه بچه‌هاست» از کودکی تا زمان شهادت شهید محمدابراهیم همت را در بر می‌گیرد. برای نگارش این کتاب با پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر و هم‌رزمان وی مصاحبه انجام شده است. حاج ابراهیم همت در یکی از خاطرات خود در پاییز سال ۱۳۶۱ در زمان انجام عملیات مسلم بن عقیل اشاره می‌کند که در شب عملیات قرص ماه کامل بود. از این رو رزمنده‌ها حین گذر از کوه به راحتی دیده می‌شدند. اما به خواست خدا زمانی که بچه‌ها عبور می‌کنند، ابری جلوی ماه قرار می‌گیرد و این موجب می‌شود عملیات لو نرود؛ لذا برای نامگذاری این کتاب از این خاطره استفاده شده است.

انتهای پیام
captcha