پایان ضبط تلاوت شرکت‌کنندگان خارجی مسابقات بین‌المللی قرآن ایران
کد خبر: 3955319
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹

پایان ضبط تلاوت شرکت‌کنندگان خارجی مسابقات بین‌المللی قرآن ایران

ضبط تلاوت شرکت‌کنندگان در مرحله نهایی سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن طی روزهای گذشته از طریق حضور در نمایندگی‌های ایران در کشورهای مبدأ انجام شد.

ضبط تلاوت شرکت کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن ایران

به گزارش ایکنا، سی‌و‌هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران از 16 اسفندماه آغاز می‌شود و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

بر همین اساس ضبط تلاوت شرکت‌کنندگان خارجی راه‌یافته به مرحله نهایی این مسابقات طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 28 و 29 بهمن و شنبه اول اسفندماه انجام شده است.

این افراد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فنی با حضور در نمایندگی‌های سیاسی ایران در کشورهای مبدأ و سایر ارگان‌های مؤثر در عرصه بین‌الملل، تلاوت خود را ضبط کرده‌اند.

ایران، تنها کشوری است که در دوران کرونا به صورت دریافت آثار و ویدئوکنفرانسی اقدام به برگزاری مسابقات بین‌المللی خود کرده است.

با توجه به اینکه برخی شرکت‌کنندگان راه‌یافته به مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن ایران از کشورهایی هستند که ایران در آن رایزنی و نمایندگی‌ سیاسی ندارد، کار ضبط تلاوت این افراد از طریق هماهنگی سازمان اوقاف با مؤسسات فعال در آن کشور صورت گرفته است.

سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران در رشته قرائت تحقیق به صورت پخش فایل ضبط شده برای داوران و در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز از طریق ارتباط زنده تصویری با شرکت‌کننده‌ها برگزار می‌شود.

همچنین داوران خارجی این دوره از مسابقات نیز از کشورهای خود به صورت آنلاین به ارزیابی اجراهای شرکت‌کنندگان می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha