اعضای هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ابقا شدند
کد خبر: 3955500
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵

اعضای هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ابقا شدند

رأی‌گیری برای ابقای هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری برگزار شد و به این ترتیب اعضای فعلی تا دو سال دیگر در سمت‌های خود باقی ماندند.

هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری

به گزارش ایکنا، در ادامه برنامه‌های هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری، برای ابقای هیئت رئیسه رأی‌گیری که در نتیجه اعضای فعلی در سمت‌های خود به مدت دو سال دیگر انتخاب شدند.

براین اساس تا دو سال دیگر آیت‌الله جنتی؛ رئیس، آیت‌الله موحدی کرمانی؛ نایب رئیس اول، حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی؛ نایب رئیس دوم، آیت‌الله کعبی و حجت‌الاسلام و المسلمین خاتمی؛ منشی، آیت‌الله حسینی بوشهری؛ کارپرداز فرهنگی و حجت‌الاسلام و المسلمین قمی؛ کارپرداز اداری و مالی، مجلس خبرگان رهبری هستند.

همچنین در ادامه و با نظر نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، ترکیب اعضای کمیسیون‌ها و هیئت اندیشه‌ورز مجلس خبرگان رهبری به مدت دو سال دیگر ابقاء شد.

یادآور می‌شود مجلس خبرگان رهبری، دارای 7 کمیسیون است.

در ادامه مراسم تحلیف 5 تن از نمایندگان جدید خبرگان رهبری که در انتخابات میان‌دوره‌ای به عضویت این مجلس برگزیده شدند انجام شد و آقایان علی مؤمن پور، عباسعلی اختری و غلامرضا مصباحی مقدم از استان تهران، لطف‌الله دژکام از استان فارس و غلامرضا فیاضی از استان خراسان رضوی مراسم سوگند را به جا آوردند.

انتهای پیام
captcha