برگزاری 3 نشست هم‌اندیشی با محوریت نهج‌البلاغه در همدان
کد خبر: 3955835
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲

برگزاری 3 نشست هم‌اندیشی با محوریت نهج‌البلاغه در همدان

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی بنیاد غدیر همدان، گفت: سه نشست هم‌اندیشی با محوریت نهج‌البلاغه با حضور اساتید حوزوی و دانشگاهی در حال برگزاری است.

برگزاری 3 نشست هم‌اندیشی با محوریت نهج‌البلاغه در همدانحمیدرضا نامور، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی بنیاد غدیر همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه در هفته پیش‌رو و همزمان با ولایت امام علی(ع) برنامه‌هایی از سوی این بنیاد در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: سه نشست هم‌اندیشی با محوریت نهج‌البلاغه با حضور اساتید حوزوی و دانشگاهی در محل ستاد اقامه نماز استان در حال برگزاری است.

وی افزود: این نشست هم‌اندیشی با موضوع «تربیت از نگاه نهج‌البلاغه»، «مدیریت در نهج‌البلاغه» و «ادله اثبات امامت با محوریت نهج‌البلاغه» از چهارم اسفند آغاز و تا چهارشنبه، ششم اسفندماه ادامه دارد.

نامور بیان کرد: بنیاد غدیر از این هفته پویش یکشنبه‌های علوی را آغاز می‌کند که هدف از این پویش ایجاد انس و الفت آحاد مردم با امیرالمؤمنین(ع) و ترویج معارف امامت و ولایت اهل‌ بیت(ع) در سطح جامعه است.

وی یادآور شد: مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع کتاب «در جستجوی جانشین پیامبر(ص)» نوشته دکتر نادر فضلی برگزار می‌شود و به ‌قید قرعه به ۱۲ نفر از شرکت‌کنندگان مبلغ ۲۰۰ هزار تومان با همکاری شهرداری منطقه ۴ اهدا خواهد شد.

نامور اظهار کرد: توزیع نان صلواتی در ۱۳ نقطه شهر با همکاری پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد از دیگر برنامه‌های اجرایی بنیاد غدیر است، خیرین می‌توانند در این امر خداپسندانه شریک شوند و هدایای خود را به شماره‌ حساب 2412059959 به نام بنیاد غدیر همدان واریز کنند. هم‌چنین راه‌اندازی کاروان شادی در روز ۱۳ رجب در سطح شهر از دیگر برنامه‌های اجرایی این ایام است.

انتهای پیام
captcha