آزمون سراسری قرآن و عترت در فارس به تعویق افتاد
کد خبر: 3955904
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶

آزمون سراسری قرآن و عترت در فارس به تعویق افتاد

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از به تعویق افتادن زمان برگزاری نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در این استان خبر داد.

احمدرضا نداف، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از به تعویق افتادن زمان برگزاری نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در این استان خبر داد و گفت: پیش از این بنا بود كه در نیمه اسفندماه جاری آزمون سراسری قرآن و عترت در بستر فضای مجازی برگزار شود.

وی افزود: طبق اعلام معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی‌رغم تلاش شبانه‌روزی همکاران، متأسفانه هنوز زیر ساخت لازم برای برگزاری آزمون در اختیار معاونت قرار نگرفته ‌است.

نداف بیان كرد: بر این اساس و با عنایت به‌محدودیت زمان با قیمانده تا پایان سال جهت هرگونه اقدام اعم از برگزاری آزمون، صدور کارنامه‌ها و رسیدگی به اعتراضات احتمالی داوطلبان، برگزاری نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت به بهار ۱۴۰۰ موکول شده است.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در پایان یادآور شد: از آنجا كه این آزمون به‌صورت همزمان سراسری اجرا می‌شود، در استان فارس هم زمان برگزاری آزمون به بهار 1400 موكل شده است و در صورت اعلام زمان برگزاری این آزمون از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha