مدیرعامل اتحادیه قرآنی کرمانشاه تعیین شد
کد خبر: 3955999
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴

مدیرعامل اتحادیه قرآنی کرمانشاه تعیین شد

طی نخستین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کرمانشاه، پیمان سلیمی با بیشترین رأی اعضا به عنوان مدیرعامل انتخاب شد.

به گزارش ایکنا، پیرو برگزاری نخستین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کرمانشاه، مدیرعامل انتخاب و احکام اعضای هیئت مدیره مشخص شد.

براساس این گزارش پیمان سلیمی، با بیشترین رأی به عنوان مدیرعامل، حسن پرمایون به عنوان رئیس هیئت مدیره، سیده‌ندا جمشیدی به عنوان نایب‌رئیس و افسانه کریمی به عنوان خزانه‌دار و مسئول مالی هیئت مدیره انتخاب شد.

بنابر گفته سلیمی درباره برنامه‌های در نظر گرفته شده برای فعالیت‌های اتحادیه «ایجاد وب سایت مخصوص اتحادیه قرآنی کرمانشاه، تشکیل سه کمیته در حوزه‌های آموزش، پژوهش، تبلیغ و ترویج و راه‌اندازی سه صندوق با محوریت جذب حمایت خیرین، اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و مسکن ویژه مؤسسات و سطح‌بندی و تفکیک فعالیت مؤسسات (با وجود 107 مؤسسه فعال در سطح استان) به عالی، متوسط و ضعیف، برگزاری جلسه هر 45 روز یکبار با مؤسسات به صورت غیر حضوری یا حضوری (درصورت فراهم بودن شرایط) از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار جدید اتحادیه قرار دارد.»

وی تأکید کرد: اتحادیه کرمانشاه در نظر دارد بالاترین تعامل‌ را با نهادهای مربوطه داشته باشد به گونه‌ای که با کمترین وابستگی، استقلال خود را حفظ کند و اجازه دخالت نیروهای حاکمیتی در کار اتحادیه را ندهد.»

یادآور می‌شود، این دومین هیئت مدیره پس از ادغام اتحادیه‌های قرآنی استان است که به مدت سه سال فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

پیمان سلیمی،  نرگس سفیدی،  سیده‌زهرا سعیدی، سیده‌ندا جمشیدی، افسانه کریمی، حسن پرمایون و کبری گروسی‌راد به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و پروین صفایی، محمدباقر عزیزی و  محمدحسن موحد به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت مدیره هستند. همچنین سیروس قنبری، شکوه‌سادات جاسمی و پروین امیریان به عنوان اعضای اصلی هیئت بازرسی و ژاله اسماعیلی به عنوان عضو علی‌البدل هستند.

انتهای پیام
captcha