نتایج نهایی پنجمین دوره مسابقات قرآن راه روشن اعلام شد
کد خبر: 3956686
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵

نتایج نهایی پنجمین دوره مسابقات قرآن راه روشن اعلام شد

نتایج پنجمین دوره مسابقات قرآن راه روشن که از سوی مؤسسه قرآنی یا زهرا(س) برگزار شده بود، اعلام شد.

به گزارش ایکنا، پنجمین دوره مسابقات قرآن راه روشن از سوی مؤسسه قرآنی یا زهرا(س) با همکاری حوزه‌های مقاومت بسیج و کانون‌های فرهنگی ـ هنری بانوان و آقایان در دهستان براآن شمالی و جنوبی در بخش مرکزی شهرستان اصفهان برگزار شد.

این مسابقات ویژه نوجوانان و جوانان زیر ۱۷ سال سراسر کشور در رشته‌های حفظ جزء 30، قرائت، حفظ 14 سوره، حفظ 20 سوره ویژه پسران و دختران طراحی شده بود.

در رشته حفظ جزء 30 دختران، نجمه احمدی‌فر؛ نفر اول و نرگس بهرامی؛ نفر دوم شدند. در رشته قرائت علی فروجانی‌زاده عنوان ممتاز را کسب کرد. در رشته حفظ 14 سوره ویژه دختران، نازنین‌زهرا احمدی‌فر نفر اول شد و زهرا احمدی فرزند ابراهیم، زهرا آخوندی، فاطمه‌زهرا ایگدرباصری و زینب احمدی به دلیل کسب امتیاز مساوی عنوان ممتاز را به دست آوردند.

در رشته حفظ بیست سوره ویژه دختران زهرا میرزایی، هستی منصوری، فاطمه توسلی و زهرا شمسی عنوان ممتاز را کسب کردند و ملیکا بهرامی نیز نفر دوم این رشته شد.

امیرمهدی نوروزی و یاسین احمدی به ترتیب نفرات اول و دوم رشته حفظ 14 سوره ویژه پسران شدند. در بخش پسران در رشته حفظ بیست سوره نیز محمدصادق اسماعیلی و علی علیزاده عنوان‌های اول و دوم را کسب کردند.

یادآور می‌شود، این مؤسسه در گلزار شهدای منطقه براآن جنوبی استان اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام
captcha