امشب؛ آخرین مهلت شرکت در مسابقه فرازخوانی قرآن
کد خبر: 3956701
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶

امشب؛ آخرین مهلت شرکت در مسابقه فرازخوانی قرآن

چند مسابقه مجازی از سوی ستاد توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان اسلامشهر به مناسبت ایام ولادت حضرت علی(ع) در حال برگزاری است که امشب آخرین مهلت شرکت در آن است.

به گزارش ایکنا، ستاد توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان اسلامشهر که به مناسبت ایام ولادت حضرت علی(ع) چند مسابقه قرآنی را به صورت مجازی برگزار می‌کند، آخرین مهلت شرکت در این مسابقه را ساعت 24 امشب، دهم اسفندماه اعلام کرده است.
 
این مسابقات شامل فرازخوانی ویژه آقایان و مسابقه فرهنگی ویژه بانوان است. همچنین مسابقه نقاشی ویژه کودکان نیز برگزار می‌شود.شرایط مسابقه فرازخوانی ویژه آقایان به این صورت است که علاقه‌مندان باید تلاوتی از آیه ۳۳ سوره احزاب فقط فراز (انما یریدالله لیذهب عنکم الرجس اهل البیت و یطهرکم تطهیرا) بدون استعاذه، بسمله و صدق الله و بدون تکرار داشته باشند. ضبط فراز تلاوت با تلفن همراه به صورت تصویری و واضح و بدون استفاده از میکروفون، اکو و ادیت در صدا و تصویر و بدون تشویق مستمعین باشد.

شرایط مسابقه فرهنگی ویژه بانوان نیز به این شکل است که باید پاسخ سوالات زیر را تا زمان مشخص شده ارسال کنند.

۱. محل تولد امام علی (ع) در چه مکانی است؟
۲. نام مادر حضرت علی (ع) چیست؟
۳. سه لقب امام علی (ع) را نام ببرید؟
۴. امام علی (ع) در چه ماه و روزی چشم به جهان گشودند؟

مسابقه نقاشی ویژه کودکان نیز با موضوع روز پدر است. دختران و پسران زیر ۱۰ سال می‌توانند نقاشی خود را در موضوع روز پدر، کشیده سپس با گوشی موبایل عکس گرفته و ارسال کنند.

آثار حتما باید از طریق شماره ۰۹۱۲۵۱۴۲۵۸۳ فقط از واتساپ ارسال شود. مهلت ارسال آثار (فرازخوانی، فرهنگی و نقاشی) تا ساعت ۲۴ پنجشنبه، ۷ اسفندماه بوده و مهلت شرکت در انتخاب برترین آثار از سوی مردم تا یکشنبه ۱۰ اسفند، ساعت ۲۴ است. نتایج نیز دوشنبه، ۱۱ اسفند اعلام می‌شود.

ملاک انتخاب نفرات برتر فرازخوانی تعداد لایک‌ها در اینستاگرام بوده و مسابقه نقاشی کودکان به زیباترین نقاشی و مسابقه فرهنگی ویژه بانوان نیز از طریق قرعه‌کشی مشخص خواهد شد که به نفرات برگزیده هر کدام از رشته‌ها هدایای نقدی اعطا می‌شود. شرکت‌کنندگان نام و نام خانوادگی، سن، نام شهرستان محل سکونت و تلفن همراه خود را در ذیل آثار خود قید کنند.
انتهای پیام
captcha