فینالیست‌های شوق تلاوت به کیش اعزام شدند / امشب؛ قرعه‌کشی نوبت‌ تلاوت‌ها
کد خبر: 3956789
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴

فینالیست‌های شوق تلاوت به کیش اعزام شدند / امشب؛ قرعه‌کشی نوبت‌ تلاوت‌ها

راه‌یافتگان به مرحله نهایی چهارمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت امروز، 10 اسفندماه با جزیره کیش اعزام شدند.

به گزارش ایکنا؛ راه‌یافتگان به مرحله نهایی چهارمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت، عصر امروز، 10 اسفندماه به جزیره کیش اعزام شدند. آیین افتتاحیه و قرعه‌کشی نوبت تلاوت‌ها پس از اقامه نماز مغرب و عشای امشب انجام می‌شود.

این رقابت‌ها به صورت رسمی از ساعت 14 روز دوشنبه، 11 اسفندماه، در رشته‌های غیرتقلیدی و قرائت تقلیدی به سبک‌های مصطفی اسماعیل، عبدالباسط، محمدصدیق منشاوی و همچنین رشته قرائت ترتیل، با اولویت قرعه‌‌های انتخابی آغاز خواهد شد و پس از اقامه نماز مغرب و عشا، کلاس‌های آموزشی ویژه متسابقین در تمامی سبک‌ها به تفکیک آموزش لحن، صوت و تجوید برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:


کلاس آموزشی ویژه متسابقان نیز سه‌شنبه‌، 12 اسفندماه تشکیل می‌شود. سپس آیین اختتامیه از ساعت 18:30 برگزار می‌شود. همچنین غلامرضا شاه‌میوه در بخش لحن، احمد ابوالقاسمی در بخش صوت، محمدرضا پورزرگری در بخش تجوید، حمید شاکرنژاد در بخش لحن، این دوره از مسابقات را قضاوت خواهند کرد.  

چهارمین دوره مسابقات شوق تلاوت به همت ستاد اجرایی طرح تلاوت شباب‌الرضا و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش و مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برپا می‌شود.

فوری//اعزام راه‌یافتگان مرحله نهایی چهارمین دوره شوق تلاوت/ امشب؛ قرعه‌کشی نوبت‌ تلاوت‌ها

سمیرا انصاری

انتهای پیام
captcha