برگزاری انتخابات باشکوه و سالم در دستور کار مسئولان باشد
کد خبر: 3956827
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۰
استاندار قم:

برگزاری انتخابات باشکوه و سالم در دستور کار مسئولان باشد

استاندار قم گفت: برگزاری انتخابات امن، باشکوه و سالم در دستورکار مسئولان استان قرار دارد و بایستی قانون به عنوان فصل‌الخطاب همواره مورد توجه باشد.

برگزاری انتخابات باشکوه و سالم در دستورکار مسئولان استان باشدبه گزارش ایکنا از قم، بهرام سرمست، استاندار قم، ظهر یکشنبه، 10 اسفندماه در نخستین جلسه ستاد انتخابات استان قم با اشاره به برگزاری چندین دوره انتخابات در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بهره‌گیری از تجربیات انتخابات گذشته در راستای برگزاری انتخابات سالم، امن و باشکوه از اهمیت ویژه برخوردار است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات شورای شهر قم به‌صورت الکترونیکی تصریح کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر قم به‌صورت کاملاً مکانیزه برگزار می‌شود که تأمین زیرساخت‌ها در این راستا حائز اهمیت است.

استاندار قم در ادامه با اشاره به زمان‌بندی فرآیندهای مختلف برگزاری انتخابات، افزود: متولیان انتخابات بایستی به قوانین و تقویم انتخاباتی اشراف کامل داشته باشند و کارهای خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

وی افزود: در دوره‌ پیش رو، سه انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و شورای اسلامی شهر و روستاها را به‌صورت همزمان برگزار کرده و نیازمند آمادگی بیشتر مسئولان ستاد انتخابات استان هستیم.

سرمست با تأکید بر اینکه باید همه اقدامات، وظایف و برنامه‌های مسئولان استان مستند و به‌صورت مکتوب تدوین شود، گفت: فرمانداری محور برگزاری انتخابات در استان قم است و همه مسئولان موظف به همکاری و تعامل با فرماندار قم به‌عنوان رئیس هیئت اجرایی انتخابات هستند.

وی یادآور شد: برگزاری انتخابات امن، باشکوه و سالم در دستورکار مسئولان استان قرار دارد و بایستی قانون به عنوان فصل‌الخطاب همواره مورد توجه باشد.

انتهای پیام
captcha