راه‌اندازی و شروع به کار صفحه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم در اینستاگرام
کد خبر: 3957464
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹

راه‌اندازی و شروع به کار صفحه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم در اینستاگرام

مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم از راه‌اندازی صفحه رسمی سازمان دارالقرآن الکریم در اینستاگرام خبر داد.

سید‌مجتبی عظیمی‌نژاد، مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به راه‌اندازی صفحه رسمی سازمان دارالقرآن الکریم در اینستاگرام گفت: در راستای اطلاع‌رسانی فعالیت‌های مختلف قرآنی سازمان دارالقرآن الکریم و ادارات امور قرآنی استان‌ها و همچنین به‌منظور تسریع در نشر اخبار و فعالیت‌های این سازمان، صفحه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم در اینستاگرام به نشانی https://instagram.com/sazman_darolquran راه‌اندازی و شروع به فعالیت کرده است.
 
وی افزود: به همین منظور اخبار منتشر شده از فعالیت‌های سازمان دارالقرآن شامل اخبار سازمان، استان‌ها و اخبار قرآنی که در سایت تلاوت و سایر خبرگزاری‌ها قرار می‌گیرد، در این صفحه نیز منتشر و در دسترس عموم و علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. همچنین انتشار اخبار فعالیت‌های آموزشی، تبلیغی و ترویجی که با رویکرد مؤانست و گسترش مفاهیم قرآنی در سطح جامعه و بویژه کاربران فضای مجازی می‌شود، در اولویت فعالیت‌های این صفحه قرار خواهد داشت.
 
مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم هدف اصلی از راه‌اندازی این صفحه در فضای مجازی را ارتباط بیشتر با مخاطبین عام، گسترش ارتباط دوسویه میان سازمان دارالقرآن الکریم و علاقمندان به فعالیت‌های قرآنی فارغ از ارتباطات رسمی و اداری و همچنین آشناسازی کاربران با حوزه فعالیت‌های سازمان دارالقرآن الکریم دانست.
انتهای پیام
captcha