آمادگی رادیو قرآن برای پوشش مسابقات بین‌المللی
کد خبر: 3957505
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴

آمادگی رادیو قرآن برای پوشش مسابقات بین‌المللی

شبکه رادیویی قرآن، طبق روال سال‌های گذشته، رویداد سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی  قرآن کریم را پوشش می‌دهد.

آمادگی رادیویی قرآن برای پوشش مسابقات بین‌المللی قرآنبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن، عماد پیران‌عقل، مدیر گروه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن گفت: رادیو قرآن با هماهنگی‌هایی که با مهدی قره‌شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه انجام داد، آمادگی خود را برای پوشش خبری و پخش زنده سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در شرایط خاص کشور اعلام کرد.

وی ادامه داد: همزمان با سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، رادیو قرآن رقابت‌های بخش آقایان از روز شنبه، 16 اسفندماه در تهران آغاز خواهد شد را به صورت زنده و مستقیم تا روز سه‌شنبه، 19 اسفندماه ادامه خواهد داشت و مراسم اختتامیه مسابقات را که 20 اسفندماه برگزار می شود، را پخش خواهد کرد.

پیران‌عقل اضافه کرد: این رقابت‌ها تا 19 اسفندماه در نوبت صبح از ساعت 9 تا 12، بعد از ظهر نیز از ساعت 14:30 تا 17:30 و بعد از مغرب هم از ساعت 19 تا 23 ادامه خواهد داشت.

عماد پیران‌عقل افزود: مراسم اختتامیه این رقابت‌ها نیز روز چهارشنبه از ساعت 19 تا 21 برگزار خواهد شد.

این برنامه از گروه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن و به تهیه‌کنندگی اسماعیل شامانیان و گویندگی حمید عبیری و با هماهنگی جلال زارعی پخش خواهد شد و کارشناسان و اساتید بین‌المللی حفظ و قرائت نیز در این برنامه به تحلیل رقابت‌ها و تلاش متسابقین خواهند پرداخت‌.

 

انتهای پیام
captcha