هشتمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان ری برگزار شد
کد خبر: 3957623
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵

هشتمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان ری برگزار شد

هشتمین جلسه شورای توسعه قرآنی شهرستان ری به میزبانی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، با حضور اعضای شورا و مسئولان شهر برگزار شد.

به گزارش ایکنا، هشتمین جلسه شورای توسعه قرآنی شهرستان ری به میزبانی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، با حضور اعضاء شورا و مسئولان شهر برگزار شد. در ابتدای جلسه و پس از تلاوت قرآن، نوروزیان، رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان ری ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان، از حضور و مشارکت حاضران در جلسه قدردانی کرد.

در ادامه عباس سلیمی، رئیس شورای توسعه قرآنی شهرستان ری، ضمن تشکر از میزبانی شایسته آموزش و پرورش ناحیه یک، دریافت عنوان خادم قرآن کریم از سوی استاد معتز آقایی، داور بین‌المللی، حافظ کل قرآن، رئیس مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) و از افتخارات قرآنی شهرری را تبریک گفت.

وی در ادامه با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم فقط به واسطه دو نعمت رسالت و امامت بر ما منت گذاشته است، اظهار داشت: موضوع پرورش بر آموزش بر اساس آیه «لَقَد مَنَّ اللَّهُ عَلَى المُؤمِنینَ إِذ بَعَثَ فیهِم رَسولًا مِن أَنفُسِهِم یَتلوا عَلَیهِم آیاتِهِ وَ یُزَکّیهِم وَ یُعَلِّمُهُمُ الکِتابَ وَ الحِکمَه» دارای اولویت است که بر اساس همین آیه، وزارت آموزش و پرورش نیز می‌تواند به وزارت پرورش و آموزش تغییر نام داده و در همین راستا در خصوص مقوله پرورش برای دانش‌آموزان برنامه‌ریزی‌های جدی‌تری صورت پذیرد.
انتهای پیام
captcha