تأکید امام جمعه پردیس به دستگیری از نیازمندان در پایان سال
کد خبر: 3957714
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲

تأکید امام جمعه پردیس به دستگیری از نیازمندان در پایان سال

امام جمعه شهر پردیس در نماز عبادی _سیاسی این هفته این شهرستان با اشاره به اهمیت کمک به نیازمندان در روزهای پایانی سال، گفت: شهروندان با اهدای کمک‌های خود به کمیته امداد می‌توانند به نیازمندان و مددجویان واقعی تحت پوشش کمک کنند.

تأکید امام جمعه پردیس به دستگیری از نیازمندان در پایان سالبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا در پردیس؛ حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته 15 اسفندماه، شهرستان پردیس در جمع نمازگزاران اظهار کرد: پس از شهادت سردار دلها امروز شاهد انتقام سختی هستیم که مقام معظم رهبری وعده آن را داده بود که همان اخراج آمریکا از منطقه است.

وی همچنین با اشاره به آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، عنوان کرد: محیط زیست و منابع طبیعی امانت نسل پیشین در نزد ما است و ما باید از منابع طبیعی محافظت کنیم و به بهترین شکل به نسل های آینده تحویل بدهیم.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: در قرآن کریم بیش از یک هزار آیه در مورد آب، خاک، طبیعت، کشاورزی و منابع طبیعی آورده شده و به عبارتی حدود یک سوم از آیات قرآن به طبیعت و منابع طبیعی اختصاص یافته است که گواهی بر اهمیت حفظ منابع طبیعی است.

امام جمعه شهرستان پردیس ضمن تقدیر از برگزاری طرح نمادین غرس نهال از سوی شهرداری‌های پردیس و بومهن، گفت: کاشت ۲۵ هزار نهال و توزیع ۳ هزار نهال رایگان توسط شهرداریها در دست اقدام است و در پایان خطبه‌های نماز جمعه امروز نهال رایگان به نمازگزاران از سوی واحد فضای سبز شهرداری ها اهدا می شود.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اهمیت کمک به نیازمندان در روزهای پایانی سال، گفت: شهروندان با اهدای کمک‌های خود به کمیته امداد می‌توانند به نیازمندان و مددجویان واقعی تحت پوشش کمک کنند.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: کمیته امداد شهرستان در حدود ۳۲۴ وام اشتغال و کارگشایی، اهدای ۲ هزار سبد معیشت و سبد کالا به یک هزار و۲۰۰ خانوداه تحت پوشش، ۲ هزار مورد مشاوره و درمان، ۴۰۰ مورد جهیزیه، ۲۰ مورد بیمه زنان سرپرست خانواده، تعمیرات و ساخت مسکن برای مدد جویان، حمایت از ۳۴۰ دانش‌آموز را در پرونده کاری خود دارد.

وی در ادمه افزود: با همکاری قرار گاه مواسات و کمیته امداد در سال جاری تحصیلی ۱۲۴ تبلت برای دانش‌آموزان تهیه و اهدا شده است. حمایت از دانشجویان خانواده‌های تحت حمایت، تامین ۲۳ مورد لوازم منزل بخش دیگری از فعالتیهای کمیته امداد شهرستان پردیس است.

حجت‌الاسلام حسینی با تبریک فرارسیدن بعثت پیامبر در روز ۱۹ اسفند برابر با ۲۵ ماه رجب، اظهار کرد: ولایت‌پذیری هدف اصلی بعثت انبیا است و رهبری و ولایت به حیات انسانی هدف می‌بخشد.

وی در خصوص جریانات اخیر منطقه گفت: عقب‌نشینی کشورهای اروپایی از مواضع خود در مقابل ایران اسلامی همان وعده مقام معظم رهبری در قبال مقاومت در مقابل دشمنان نظام و ایران اسلامی بود.

امام جمعه شهرستان پردیس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در قضیه انفجار کشتی انگلیسی خود زنی کرده است، گفت: اظهارات متناقض رژیم صهیونیستی در مورد کشتی انگلیس بازی دو سرباخت برای رژیم غاصب اسرائیل و حکایت دیگری از درماندگی این رژیم است.

امام جمعه پردیس نیز بر اهمیت حضور مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: بزودی ثبت نام انتخابات شوراها آغاز می شود و همه ما موظفیم که جوانان متعهد، متخصص و حزب الهی را برای خدمت به مردم انتخاب و حمایت کنیم.

پردیس

مراسم روز درختکاری با حضور و سخنرانی امام جمعه شهرستان پردیس در بومهن

یادآور می‎شود که مراسم روز درختکاری با حضور امام جمعه شهرستان پردیس، فرماندار، شهردار بومهن و سایر مسئولان در بوستان برکت انقلاب بومهن و در جوار ۲ شهید والامقام گمنام برگزار شد.

امام جمعه شهرستان پردیس در همین رابطه گفت: یکی از بهترین راه‌های سود بردن در قیامت کاشتن درخت و نهال است. کاشتن درخت و نهالی که ثمره و منفعتی داشته باشد تا زمانی که انسانها از میوه و ثمره آن بهره‌مند شوند برای آن شخص ثواب نوشته خواهد شد.

وی در پایان به طرح «به یاد هر شهید، کاشت یک نهال» و «هر دانش آموز یک درخت» اشاره کرد و افزود: ان‌ شاءالله هر نهال که کاشته می‌ شود به یاد شهدای گرانقدر و عزیز باشد و با نهادینه کردن این امر مهم بتوانیم در حفظ منابع طبیعی کوشا باشیم.

پردیس

توزیع نهال رایگان پس از نماز در بین شهروندان

به گزارش خبرنگار ایکنا، در قالب این طرح نهال انواع درخت شامل «زبان گنجشک»، «کاج تهران» و «سرو نقره‌ای» بین شهروندان پس از اقامه نماز جمعه توزیع شد.

خبرنگار: نسا نژادزارع

انتهای پیام
captcha