راه‌اندازی اپلیکیشن اسلامی «سجده» در قطر
کد خبر: 3961939
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲

راه‌اندازی اپلیکیشن اسلامی «سجده» در قطر

یک شرکت قطری در آستانه ماه رمضان اپلیکیشنی را برای کمک به انجام عبادات اسلامی راه‌اندازی کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از استاک‌هاوس، شرکت قطری Thakaa Technologies یک برنامه تلفن همراه را راه‌اندازی کرد که زمان نماز  را نشان می‌دهد و دستورالعمل اقامه 14 نماز را در اختیار کاربران می‌گذارد. 

این برنامه که بارگیری آن رایگان است سجده (sajdah) نام دارد و از طریق فروشگاه Apple و Google Play در دسترس است. به گفته طراحان، این اپلیکیشن بدون تبلیغات است.

همزمان با راه‌اندازی،  یک مسابقه اسلامی از سوی طراحان این برنامه اجرا و  تا 500 دلار جایزه به برندگان داده می‌شود. این شرکت قطری پیش از این به خاطر طراحی سجاده هوشمند برنده جایزه شده است.

عبدالرحمن صالح خمیس، بنیانگذار و مدیر عامل این شرکت گفت: ما برنامه موبایلی سجده را برای یک تجربه بدون تبلیغات با ضمانت عدم فروش اطلاعات مشتری بدون اجازه آنها ایجاد کردیم. این یک ابزار عالی دیجیتال برای همراهی با نمازگزاران است با بیش از 14 دستورالعمل نمازهای مختلف، جهت قبله و زمان دقیق نماز. با ورود به ماه رمضان، ما قصد داریم امکانات بیشتری را به آن اضافه کنیم. 

برخی از ویژگی‌های اصلی Sajdah عبارتند از اینکه اوقات دقیق شرعی را در هر کجا که کاربران باشند نشان می‌دهد؛  بیش از 14 دستورالعمل مختلف نماز، همراه با تاریخ هجری در صفحه اصلی؛ قابل برنامه‌ریزی است و امکان انتخاب نوع صدایی را که برای اذان پخش می‌شود، دارد؛ همچنین امنیت داده‌های کاربران را تضمین می‌کند.

انتهای پیام
captcha