مسابقه کتابخوانی ویژه فرزندان طلاب برگزار می‌شود
کد خبر: 3961940
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸

مسابقه کتابخوانی ویژه فرزندان طلاب برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی ویژه فرزندان طلاب بالای ۱۲ سال از سوی معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود. 

ارسال//  مسابقه کتابخوانی ویژه فرزندان طلاب برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، مسابقه کتابخوانی ویژه فرزندان طلاب بالای ۱۲ سال با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با امام زمان(ع) از سوی معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.
 
سؤالات این مسابقه از کتاب پاسخ به ۲۰ پرسش کودکان و نوجوانان درباره امام زمان(ع) طراحی شده و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با مطالعه این کتاب به سؤالات پاسخ دهند.
 
کتاب پاسخ به بیست پرسش کودکان و نوجوانان درباره امام زمان(ع) با قلمی روان و مثال‌های جذاب به برخی سوالات کودکان و نوجوانان پیرامون امام عصر(ع) پاسخ داده است.
 
شرکت‌کنندگان می‌توانند تا ۲۲ فروردین سال جاری با مراجعه به سامانه سخای جدید، بخش خانواده و امور فرهنگی، مسابقات کتابخوانی در آزمون آنلاین شرکت کرده و به سؤالات پاسخ دهند.
 
یادآور می‌شود، ۷ جایزه ۲ میلیون ریالی، ۵۰ جایزه یک میلیون ریالی و ۵۰ جایزه ۵۰۰ هزار ریالی برای برندگان این مسابقه در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام
captcha