کمک های مومنانه مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در گلستان
کد خبر: 3963241
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

کمک های مومنانه مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در گلستان

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور از اجرای پنجمین مرحله کمک های مومنانه مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در شرق گلستان خبر داد.

به گزارش  ایکنا از گلستان،  به نقل از رابط خبری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، حجت الاسلام نورعلی دیلم از برگزاری پنجمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: پنجمین مرحله کمک های مومنانه توسط مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در آستانه ماه مبارک رمضان در بین جامعه مخاطب شرق گلستان توزیع شد.

حجت الاسلام دیلم با بیان اینکه، کمک مومنانه جلوه زیبای همدلی در جامعه و مایه خیر و برکت برای مردم است، اظهار کرد: فراگیر شدن کرامت و معنویت، ارتقای عزت و شکوه امت اسلامی، همدلی و ایثار از ثمرات و برکات رزمایش بزرگ کمک مومنانه محسوب می‌شود.

وی افزود: هر قدم و تلاشی که توسط هر فرد خیری برای رفع مشکلات و گرفتاری ها در همه زمینه ها برداشته شود کمک مومنانه به حساب می‌آید.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: خداوند هر كاری را که بندگان انجام می‌دهند، آگاه است و در قرآن کریم بسیار به این نکته تاکید شده که خیال نکنید، کار خیری از کارهاى شما نادیده گرفته یا به حساب آورده نشود بلکه خداوند تمام کارهایتان را به حساب می‌آورد.

حجت الاسلام دیلم، ارزش هر بسته معیشتی را سه میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این مرحله از کمک های مومنانه بسته های مواد غذایی و بهداشتی شامل: برنج، روغن، رب، ماکارونی، سویا، حبوبات در بین جامعه مخاطب توزیع شد.

انتهای پیام
captcha