رهبر انصارالله یمن: اقتدای امت به قرآن راه هدایت بشریت در بحبوحه فتنه‌هاست
کد خبر: 3963360
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

رهبر انصارالله یمن: اقتدای امت به قرآن راه هدایت بشریت در بحبوحه فتنه‌هاست

رهبر انصارالله یمن با تأکید بر لزوم بازگشت امت به قرآن و فرهنگ قرآنی به منظور اتخاذ همه جهت‌گیری‌های خود بر اساس آن، گفت: در ماه رمضان بسیار مهم است که توجه بیشتری به قرآن شود، چون راه هدایت بشریت در بحبوحه فتنه است.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری المسیره، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که آمادگی روحی و روانی برای استقبال از ماه رمضان باید از اولین مقدمات برای ورود به این ماه مبارک باشد.

الحوثی در یک سخنرانی تلویزیونی در نشستی گسترده در صنعاء، پایتخت یمن به مناسبت استقبال از ماه رمضان و با حضور رهبران دولت، علما و شخصیت‌های اجتماعی به راه افتادن کمپین‌های بزرگ توسط دولت و مردم یمن به منظور پاکیزه ساختن شهرها اعم از پایتخت و دیگر استان‌های این کشور را خواستار شد و گفت توجه داشته باشید که رفع موانع و آسیب‌ها از مسیر، خود شاخه‌ای از ایمان است.

رهبر انصارالله بر اهمیت پرداخت زکات و کمک‌های مالی داوطلبانه و اهتمام مستمر به تأمین مالی و نفری صفوف جبهه نبرد با متجاوزان ائتلاف سعودی و مزدورانشان تأکید کرد و گفت: همچنین در این ماه روی آوردن به خداوند در ماه رمضان و تقویت پیوند با قرآن کریم  به عنوان کتاب هدایت بشریت اهمیت دارد.

الحوثی تأکید کرد: مسلمانان از تفرقه و اختلافات فرهنگی و فکری و اختلاف در علایق برنامه و مواضع خود تا حد وحشتناکی رنج می‌برند و هر کدام دارای اولویت‌هایی هستند که سعی می‌کنند آنها را تحمیل کنند؛ بنابراین همه نیازمند الگوبرداری از قرآن کریم و اولویت قرار دادن آن به عنوان هدیه‌ای به تمام مسلمانان از جانب پروردگار به منظور فاصله گرفتن از سایر تأثیرات فرهنگی هستند.

رهبر انصارالله یمن با تأکید بر لزوم بازگشت امت به قرآن و فرهنگ قرآنی به منظور اتخاذ همه جهت‌گیری‌های خود بر اساس آن، گفت: در ماه رمضان بسیار مهم است که مقدار بیشتری به قرآن کریم توجه شود، چون راه هدایت بشریت در آن است به خصوص که ما در مقطعی به سر می‌بریم که در آن فتنه‌ها و هجمه‌های گمراه کننده از داخل و خارج امت وجود دارد.

الحوثی همچنین در بخشی از سخنان خود به اهمیت فعالیت گسترده در طول ماه مبارک در عرصه فرهنگی توسط متفکران و دانشمندان بر اساس قرآن کریم و تلاش در جهت هدایت امت با کتاب و بررسی چالش‌ها و مشکلات نیز اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه صبر و همدردی است، افزود: یکی از بزرگترین اعمال صالح و نیکی نزد خدا در ماه رمضان کمک به فقرا، مستضعفان و مستمندان است تا با مردم مهربان باشیم و به نیازمندان کمک کنیم.

انتهای پیام
captcha