ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان پایگاه مجازی «شاد» اعلام شد
کد خبر: 3963404
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷

ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان پایگاه مجازی «شاد» اعلام شد

از سوی پایگاه مجازی محافل انس با قرآن شبکه آموزشی شاد، ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، پایگاه مجازی محافل انس با قرآن کریم اداره‌کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش در بستر شبکه آموزشی دانش‌آموزی(شاد) برنامه‌های ویژه‌ای را در ماه مبارک رمضان ارائه خواهد داد.

این ویژه‌برنامه‌ها شامل پخش زنده محفل ختم قرآن کریم از حرم حضرت معصومه(س) در 30 روز به صورت جزءخوانی نوجوانان، برگزاری مسابقه فرازخوانی به شیوه قرائت تقلیدی (مجلسی) و اجرای پویش محافل قرآنی در قالب خانوادگی یا آموزشگاهی و مدرسه‌ای به شیوه مجازی و تقدیر از برترین‌ها بر اساس نظر اعضا کانال، است.

از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده از سوی دبیرخانه پایگاه مجازی محافل انس با قرآن کریم شبکه آموزشی شاد مستقر در اداره‌کل آموزش و پرورش استان مرکزی، می‎توان به برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان، حافظان و گروه‌های همخوانی و تواشیح بین‌المللی، کشوری و استانی شامل دو محفل بین‌المللی، سه محفل ویژه دختران و بانوان و پنج محفل قرآنی عمومی و در کنار آن آشنایی با جلسات مجازی محافل اساتید کشوری اشاره کرد.

بارگذاری روزانه محتواهای مرتبط با مراتب و راهکارهای انس با قرآن، معرفی استعدادهای قرآنی جهت حضور در محافل انس با قرآن کریم استان‌ها از دیگر مطالبی است که نه تنها در ایام ماه مبارک رمضان بلکه در طول سال، در این کانال قرار می‌گیرد.

دانش‌آموزان و سایر علاقه‌مندان برای عضویت در این کانال در شبکه شاد می‌توانند به نشانی onsbaquranmedu@ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha