اقامه نماز در مساجد به اقتضای شرایط و تصمیمات ستاد کرونا
کد خبر: 3964085
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
سرپرست مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان‌جنوبی مطرح کرد:

اقامه نماز در مساجد به اقتضای شرایط و تصمیمات ستاد کرونا

سرپرست مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه درب مساجد در ایام کرونا باز خواهد بود، گفت: اقامه نماز در مساجد به اقتضای شرایط و تابع تصمیمات مختص زمان است.

اقامه نماز در مساجد به اقتضای شرایط / نیازمتد شبکه‌سازی مسجدی هستیمحجت‌الاسلام هادی رجبی، سرپرست مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: شیوع کرونا باعث شد برنامه‌های مختلف تغییر پیدا کند، اما درب مساجد بر روی مردم باز خواهد بود.

وی افزود: باتوجه به خیز مجدد کرونا مساجد خراسان‌جنوبی در ایام ماه مبارک رمضان فعال بوده و اقامه نماز جماعت تابع پروتکل‌های بهداشتی و تصمیمات ستاد کرونا است.

سرپرست مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان‌جنوبی گفت: مساجد خراسان‌جنوبی در ایام ماه مبارک رمضان فعال خواهند بود و اقامه نماز جماعت در مساجد، تابع پروتکل‌های ستاد ملی و استانی بیماری کرونا است.

رجبی با بیان اینکه درب مساجد در ایام کرونا باز خواهد بود، اظهار کرد: اقامه نماز در مساجد به اقتضای شرایط و تابع تصمیمات مختص زمان است.

وی با بیان اینکه در این ماه، درب هیچ مسجدی بسته نخواهد بود، افزود: روحانیون و ائمه جماعت در این ماه با فعالیت مجازی و ارسال مطالبی در کانال‌های مساجد در زمینه‌های قرآنی، فرهنگی و تبیین مسائل اعتقادی فعالیت خواهند کرد.

سرپرست مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی یادآور شد: شبکه‌سازی درست مساجد و بهره‌گیری بیشتر از ابزار مجازی، راهکار اصلی استفاده از ظرفیت مسجد در این شرایط است که سال‌ها مغفول مانده بود.

انتهای پیام
captcha