نحوه ثبت کتب مرجع چاپ شده پیش از سال 1392
کد خبر: 3965320
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
در اطلاعیه شماره سه نمایشگاه مجازی قرآن کریم اعلام شد؛

نحوه ثبت کتب مرجع چاپ شده پیش از سال 1392

معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سومین اطلاعیه نمایشگاه مجازی قرآن کریم نحوه ثبت کتب مرجع چاپ شده پیش از سال 1392 برای حضور در نمایشگاه مجازی را اعلام کرد.

نحوه ثبت کتب مرجع چاپ شده پیش از سال 1392

به گزارش ایکنا، روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سومین اطلاعیه نمایشگاه مجازی قرآن کریم ویژه ناشران کتب دینی و قرآنی و مؤسسات و مراکز قرآنی و دینی را منتشر کرد. این اطلاعیه با موضوع نحوه ثبت‌نام کتب مرجع چاپ شده انتشار یافته است که به شرح زیر است.

«به اطلاع می رساند، شورای برنامه ریزی نمایشگاه مجازی قرآن کریم به منظور حمایت از ناشران کتب قرآنی و دینی مصوب نمود: آن دسته از ناشران کتب قرآنی و دینی که دارای کتاب های مرجع چاپ شده، پیش از سال 1392 می باشند می توانند جهت عرضه و فروش این کتاب ها (کتب مرجع) در نمایشگاه مجازی قرآن کریم، حداکثر تا 31 فروردین ماه، با مراجعه به پایگاه اینترنتی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیqia.farhang.gov.ir اقدام به تکمیل فرم و ثبت مشخصات دقیق آثار چاپی خود (صرفاً کتب مرجع) نموده تا پس از بررسی و تأیید از سوی «کمیته فروش نمایشگاه» نسبت به قرار دادن آن در فهرست کتاب های قابل عرضه، اقدام لازم صورت پذیرد».

در این اطلاعیه از جمله اطلاعات مورد نیاز برای ثبت به اطلاعاتی نظیر «عنوان اثر»، «شابک»، «سال چاپ»، «تعداد مجلدات»، «وزن دقیق»، «قیمت»، «تعداد موجودی» و «تصویر جلد» اشاره شده است.

متقاضیان می توانند در صورت داشتن هر گونه سؤال، با شماره 91009898-021 از ساعت 9 تا 16 تماس حاصل کنند.

یادآور می شود اولین نمایشگاه مجازی قرآن کریم به مدت ۱۰ روز از ۱۱ تا ۲۰ اردیبهشت، مصادف با هجدهم تا بیست‌وهفتم ماه مبارک رمضان برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha