تمدید مهلت ارسال آثار هشتمین جشنواره ملی نقش تن‌پوش
کد خبر: 3965413
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

تمدید مهلت ارسال آثار هشتمین جشنواره ملی نقش تن‌پوش

مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره ملی نقش تن‌پوش تا 20 اردیبهشت ماه تمدید شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جشنواره نقش تن پوش، مهلت ارسال آثار هشتمین جشنواره ملی نقش تن پوش  به دلیل استقبال و درخواست مخاطبان هنرمند این جشنواره تا 20 اردیبهشت ماه جاری تمدید شد.

این دوره از جشنواره در بخش‌های رقابتی و غیررقابتی و با هدف بسترسازی جهت حضور فعال هنرمندان و طراحان خلاق در عرصه صنعت مد و لباس کشور، رشد خلاقیت و استعدادهای هنری جوانان و شناسایی افراد مستعد و معرفی ایشان به مراکز تولیدی و صنعتی، کمک به تجاری‌سازی و تولید طرح‌های منتخب جشنواره و کمک به انتقال مفاهیم و مؤلفه‌های فرهنگ، هنر و تمدن ایرانی از طریق تن‌پوش برگزار می‌شود.

در بخش رقابتی این دوره از جشنواره، علاوه بر بخش تی شرت، بخش شال و روسری نیز به قالب‌های دریافت آثار جشنواره اضافه شده است و طراحان و هنرمندان علاقمند، می‌توانند در یک یا هر دو بخش به خلق اثر پرداخته و رقابت کنند. همچنین امکان ارسال حداکثر پنج اثر در هر بخش برای علاقه‌مندان وجود دارد.

موضوع اصلی این دوره از جشنواره «آزاد» اعلام شده و علاوه بر آن بخش ویژه مسابقه موضوعی این دوره از جشنواره نیز با محوریت عفاف و حجاب (نگاه مدرن و خلاقانه به مفاهیم و مؤلفه‌های مرتبط با عفاف و حجاب) با حمایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده برگزار خواهدشد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در جشنواره به نشانی www.jdart.ir/tanpoosh مراجعه کنند.

یادآوری می‌شود، هشتمین جشنواره نقش تن پوش به همت جهاددانشگاهی هنر و با همکاری برندهای پوشاک و حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دانشگاه‌ها و دانشکده‌های هنری، ستاد فناوری های نرم و هویت‌ساز و اتحادیه‌ها و صنوف پوشک و به دبیری امین مختاری در تیرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha