برگزاری 62 دوره مجازی آموزشی با همکاری جهاد دانشگاهی قم در سال 99
کد خبر: 3966147
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱

برگزاری 62 دوره مجازی آموزشی با همکاری جهاد دانشگاهی قم در سال 99

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی قم در خصوص عقد قرارداد همکاری جهاد دانشگاهی استان قم با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، بیان کرد: دوره‌های آموزشی ویژه مدیران، کارکنان و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی استان برای بیش از دو هزار و 105 نفر، 62 دوره آموزشی در سال 99 برگزار شد.

برگزاری 62دوره مجازی آموزشی در سال 99علی حسینی، سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم با اشاره به همکاری جهاددانشگاهی استان قم با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، بیان کرد: با توجه به اجرای بخشنامه نظام آموزش کارکنان دولت و همچنین بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور با موضوع ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ دستگاه‌های اجرایی، بخشی از امتیازات شاخص‌های عمومی ارزیابی عملکرد(محور مدیریت سرمایه انسانی) مربوط به ارزشیابی و بررسی اثربخشی دوره‌های آموزشی برگزار شده است.

وی ادامه داد: برای اجرای دقیق اثربخشی دوره‌های آموزشی در دستگاه‌های اجرایی، مدیریت آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم با همکاری معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد استان قم دوره‌های آموزشی برگزار کرد.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی قم افزود: این دوره‌های شغلی ویژه توجیهی بدو خدمت، شغلی(مشاغل عمومی)، عمومی(توانمندی‌های عمومی، فناوری اطلاعات و فرهنگی و اجتماعی) و دوره‌های مدیران ابلاغ شده به دستگاه‌های اجرایی استان به‌صورت آنلاین از مردادماه سال 99 به‌مدت 17943 نفر ساعت آموزشی برگزار شده است.

حسینی در پایان با اشاره به تعداد دوره‌های آموزشی برگزار شده، تصریح کرد: دوره‌های آموزشی ویژه کارشناسان، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان برای بیش از 2105 نفر در 62 دوره آموزشی در سال 99 برگزار شد.

انتهای پیام
captcha