اقتدار آفرینی سپاه پاسداران در جبهه‌های علمی، صنعتی و اقتصادی
کد خبر: 3966519
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

اقتدار آفرینی سپاه پاسداران در جبهه‌های علمی، صنعتی و اقتصادی

نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، ویژگی بسیجی بودن را به جهانیان نشان داد و امروز نیز در مهم‌ترین مراکز و جبهه‌های علمی، صنعتی و اقتصادی اقتدار آفرینی می‌‌کند.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی، مسئول‌دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام صادق‌(ع) استان بوشهر دوم اردیبهشت، با حضور در مراسم سالروز تأسیس سپاه‌پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی مقتدر و مدافع نظام اسلامی است که در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب‌ اسلامی تلاش می‌کند.

دشتی در ادامه بیان کرد: هر جا در نظام اسلامی کمبودی احساس شود که نیاز به حضور سپاه و بسیج باشد، آنجا عرصه حضور و هنرنمایی پاسداران انقلاب اسلامی است و همیشه همچون عصای حضرت موسی در دستان رهبر معظم انقلاب اسلامی، گوش به فرمان و آماده عمل به دستورات ایشان  هستند.

مسئول‌دفتر نمایندگی ولی‌‌فقیه در سپاه امام صادق‌(ع) استان بوشهر، افزود: سپاه همواره در عرصه‌های مختلف جامعه نقش‌آفرینی می‌کند و هرگاه کشور نیازمند حضور پاسداران بود، آنها هنرمندانه در این عرصه حضور یافته و امروز نیز سپاه و بسیج در حل مسائل مختلف امنیتی و غیر امنیتی پیشقدم شده و در راستای محرومیت‌زدایی، مقابله با شیوع ویروس کرونا و... به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی اظهار کرد: سپاه در عرصه‌های گوناگون دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن حضور دارد، با بررسی دشمنان سپاه پاسداران، می‌توان به خوبی این نیروها را شناخت چرا که دشمنان سپاه از دشمنان نظامی، امنیتی، فتنه‌گران و داعشی‌ها تا دشمنانی در لباس سیاست‌مدار و یا عناصر فرهنگی را در بر می‌گیرند.

امام جمعه موقت بوشهر همچنین اظهار کرد: سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، ویژگی بسیجی بودن را به جهانیان نشان داد و امروز نیز در مهم‌ترین مراکز و جبهه‌های علمی، صنعتی و اقتصادی اقتدار آفرینی می‌‌کند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha