آغاز ثبت‌نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3966597
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

آغاز ثبت‌نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن در چهارمحال و بختیاری

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری، گفت: چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن همزمان با سراسر کشور از ۱۳ اردیبهشت‌ماه در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه چهارمحال و بختیاری آیت‌الله روحانی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر، اظهار کرد: چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، تفسیر عمومی و همخوانی و همسرایی قرآن کریم، در دو گروه برادران و خواهران بالای ۱۸ سال در سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: فرایند ثبت نام این دوره از مسابقات از ۱۳ اردیبهشت‌ماه تا ۱۴ خرداد‌ماه و صرفا با مراجعه به سایت www.quraniran.ir بوده و این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

رئیس اداره امورقرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: از آنجایی که شرط حضور در مسابقات ثبت‌نام در سایت مسابقات است و با توجه محدوده زمانی مناسب جهت ثبت‌نام، بایستی نسبت به ثبت‌نام در موقع مقرر اقدام کنند.

وی بیان کرد: مرحله شهرستانی و استانی مسابقات در بازه زمانی اول تیرماه لغایت ۳۱ شهریورماه برگزار می‌شود و تعیین زمان دقیق هر یک از مراحل بستگی به شرایط ناشی از کرونا داشته و متعاقبا اعلام خواهد شد.

روحانی بیان کرد: مسابقات مرحله شهرستانی مانند سال گذشته در دو منطقه از جمله منطقه یک شامل شهرکرد، سامان، کوهرنگ، بن، فارسان و منطقه دو شامل لردگان، بروجن، کیار و اردل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha