لزوم عملیاتی کردن مفاهیم قرآنی در همه عرصه‌های زندگی
کد خبر: 3967645
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

لزوم عملیاتی کردن مفاهیم قرآنی در همه عرصه‌های زندگی

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه قرآن نباید فقط تلاوت و قرائت باشد، گفت: هرگاه قرآن در زندگی ما جاری شود بالنده شده‌ایم و باید در سایه تلاوت قرآن سیاست، خانه، بازار، اخلاق و رفتار ما قرآنی شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، محفل انس با قرآن کریم شامگاه هفتم اردیبهشت با حضور نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و اقشار مختلف مردم و با قرائت قاریان استانی و قاسم مقدمی، قاری بین‌المللی کشور در مهدیه مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، در این محفل قرآنی با تبریک ایام نورانی ماه مبارک رمضان و فرارسیدن سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع)، گفت: باید از لحظات پربرکت ماه رمضان بیشترین بهره را ببریم.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه خداوند در سوره مبارکه انفال جلای قلب را ذکر پروردگار می‌خواند، افزود: قرآن عالی‌ترین ذکر است و تلاوت قرآن ایمان به خداوند را افزایش می‌دهد.

نکونام با تأکید بر اینکه قرآن نباید فقط تلاوت و قرائت باشد، اظهار کرد: هرگاه قرآن در زندگی ما جاری شود بالنده شده‌ایم و باید در سایه تلاوت قرآن سیاست، خانه، بازار، اخلاق و رفتار ما قرآنی شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه همه ما باید مروج قرآن در همه عرصه‌ها باشیم، تصریح کرد: انتخابات ما باید قرآنی باشد و در عرصه‌های مختلف اجتماعی حضور قرآنی و ولایی داشته باشیم.

گفتنی‌است، دانیال کبیری، صادق حیدری، رضا فاتحی، محسن مولوی و قاسم مقدمی، قاری بین‌المللی کشورمان در این محفل نورانی به تلاوت قرآن پرداختند.

انتهای پیام
captcha