بررسی اپليكيشن‌های کاربردی علوم قرآن و حدیث در کویت
کد خبر: 3967707
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

بررسی اپليكيشن‌های کاربردی علوم قرآن و حدیث در کویت

کنفرانس مجازی اپليكيشن‌های کاربردی قرآن و حدیث تحت نظارت وزارت اوقاف و امور اسلامی کویت روزهای 9 و 10 اردیبهشت برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری «تواصل»، کنفرانس مجازی اپليكيشن‌های کاربردی قرآن و حدیث روزهای پنجشنبه و جمعه 29 و 30 آوریل 2021 برابر با 9 و 10 اردیبهشت در کویت و تحت نظارت وزیر اوقاف و امور اسلامی این کشور برگزار می‌شود.
مرکز پژوهش‌های «تبیان» و شرکت نوآوری در فناوری کویت قرار است کنفرانسی مجازی را درباره اپليكيشن‌های کاربردی قرآن و حدیث برگزار کنند.
در این کنفرانس بهترین ایده‌ها و طرح‌های برنامه‌نویسی در زمینه قرآن و حدیث ارائه و در مورد آنها تبادل نظر می‌شود.
این کنفرانس از طریق اینترنت و در روزهای پنجشنبه و جمعه 17 و 18 ماه مبارک رمضان برابر با 29 و 30 آوریل 2021 برگزار می‌شود.
از جمله اهداف این کنفرانس شناسایی برجسته‌ترین اپليكيشن‌های قرآن و حدیث در جهان، ایجاد فرصت‌های جدید برای اجرای ایده‌های خلاقانه و کیفی برای خدمت به قرآن کریم و احادیث نبوی و فعال کردن برنامه‌ها برای همگام‌سازی با پیشرفت‌های فنی و غلبه بر مشکلات مربوط به آن است.

این کنفرانس قرار است با بیش از 10 هزار شرکت‌کننده از سراسر جهان برگزار شود و علاوه بر ارائه مقالات علمی در آن، 10 کارگاه آموزشی و بیش از یکصد جلسه مشاوره و همچنین یک نمایشگاه مجازی از نمونه‌های اپليكيشن‌های نوین قرآن و حدیث ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha