فقط دولت انقلابی می‌تواند کشور را از این بحران‌ها نجات بدهد
کد خبر: 3967893
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹

فقط دولت انقلابی می‌تواند کشور را از این بحران‌ها نجات بدهد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه فقط یک دولت انقلابی می‌تواند کشور را از این بحران‌ها نجات بدهد، گفت: مراقب باشیم شیطنت‌ها در ما اثر نکند، باید حواسمان جمع باشد و انسجام ملی داشته باشیم.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، هشت اردیبهشت در آیین تجلیل از برگزیدگان طرح ایران قوی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، گفت: این جلسه انگیزه اعضای کانون‌های مساجد را تقویت می‌کند که ورود فعال‌تر و گسترده‌تر و موثرتری داشته باشند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه مساجد خانه‌های خدا و کانون تربیت و اصلاح و انسان سازی است، افزود: هرچند آموزش و پرورش، دانشگاه، حوزه و بسیاری از دستگاه‌های دیگر فرهنگی هستند، اما هیچ کدام نقش مسجد را ایفا نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: انسان در مسجد دل به خدا می‌سپارد و نهایت خضوع و خشوع را در محضر پروردگار در مسجد برقرار می‌کند و تعالی و ترقی پیدا می‌کند که هیچ کدام از این‌ها در جای دیگری ایجاد نمی‌شود.

حجت‌الاسلام نکونام بر ضرورت بهره‌گیری از نیمه دوم ماه مبارک رمضان تاکید کرد و ادامه داد: اوج و قله ماه رمضان در نیمه دوم است که لیالی مبارک و پر برکت قدر وجود دارد و باید این لحظات را دریابیم.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه انتخابات امسال متفاوت از انتخابات سال‌های گذشته است، تصریح کرد: متاسفانه بعضی‌ها دارند شیطنت می‌کنند و دنیای مستکبر و طاغوتی می‌خواهند در میان مسئولین و مردم شکاف ایجاد کنند که همه باید هوشیار باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه فقط یک دولت انقلابی می‌تواند کشور را از این بحران‌ها نجات بدهد، خاطرنشان کرد: مراقب باشیم این شیطنت‌ها در ما اثر نکند، این‌ها فتنه است و باید حواسمان جمع باشد و انسجام ملی داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha